شناسهٔ خبر: 48455058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سرهنگ حسین میش‌مست:

خوشبختانه تردد در جاده های خراسان رضوی، کاهش داشته است

موج نیوز

رییس پلیس راه خراسان رضوی عنوان کرد: پلیس در ورودی‌های مشهد و استان مستقر شده و طرح ممنوعیت سفر با جدیت اجرا می‌شود و این طرح تا روز شنبه دوم مرداد ماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی اعلام کرد: تردد خودرویی در جاده‌های خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه هفته قبل حدود ۱۵ درصد کاهش یافت.

سرهنگ حسین میش‌مستدر ادامه این خبرافزود: به رغم پیش‌بینی‌ها مبنی بر افزایش سفر‌ها در تعطیلات اواخر این هفته، خوشبختانه مردم همراهی خوبی داشتند و در روز‌های پایانی هفته نسبت به مدت مشابه هفته قبل از آن میزان تردد در استان حدود ۱۵ درصد کاهش یافت.

رییس پلیس راه خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: با توجه به شیوع موج پنجم ویروس کرونا و جلوگیری از تردد‌های غیرضروی، طرح ممنوعیت سفر به استان از ۲۹ تیرماه آغاز شد و ورود خودرو‌های غیربومی به استان و خروج خودرو‌های بومی از استان نیز ممنوع شد.

وی در ادامه بیان کرد: پلیس در ورودی‌های مشهد و استان نیز مستقر شده و طرح با جدیت اجرا می‌شود و این طرح تا روز شنبه دوم مرداد ماه ادامه دارد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر مشهد به چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی و روان است.

سرهنگ میش مست در خاتمه خاطر نشان کرد: در۲۴ ساعت گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۹ مجروح و پنج فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

نظر شما