شناسهٔ خبر: 48391857 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

منتظری در گفت و گو با افکارنیوز:

حل معضل بیکاری و معیشت اولویت دولت سیزدهم باشد

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی معتقد است چالش جدی ملت ما در مسائل اقتصادی و معیشتی تجمیع شده است و هم دولت سیزدهم و هم مجلس باید به یک مدل اثربخش برای رفع مشکلات دست یابند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا منتظری در گفتگو با «افکارنیوز» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهمترین الویت دولت سیزدهم در موضوعات اقتصادی چیست؟ گفت: چالش جدی ملت ما در مسائل اقتصادی و معیشتی تجمیع شده است. در هر خانه‌ای، حداقل یک جوان بیکار است و این مسئله مشکلاتی را برای آن خانواده‌ها ایجاد کرده و از آن به شدت رنج می‌برند.

وی ادامه داد: بیکاری یکی از عوامل عدم تمایل جوانان به ازدواج است و حل مشکلات معیشتی و بیکاری دو مورد از مسائل اساسی است که دولت آینده باید راهکار‌های اثربخشی را برای حل آن در نظر گیرد.

منتظری تصریح کرد: به دلیل ناکارآمدی دولت تدبیر و امید، انتظاراتی که از دولت آینده وجود دارد بسیار زیاد است. این دولت نتوانست انتظارات مردم را نسبت به مسائل معیشتی و اقتصادی برآورده کند و همه این انتظارات تجمیع شده و مردم با امیدواری پای صندوق‌های رأی آمدند و امیدوارند در کوتاه مدت دولت آینده بتواند مشکلات آنان را حل و فصل کند.

وی تأکید کرد: ملت ما باید بدانند که در کوتاه مدت امکان حل همه این مسائل وجود ندارد. هم دولت سیزدهم و هم مجلس باید به یک مدل اثربخش برای رفع مشکلات دست یابند چرا که انتظار عمومی مردم این است که مشکلات اقتصادی آنان حل شود و دامنه انتظارات آنان در این زمینه بالا است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با یک مدیریت جهادی و روحیه انقلابی هم مجلس و هم دولت بتوانند با همکاری با یکدیگر شرایطی را ایجاد کنند تا فشار‌ها از روی دوش مردم برداشته شود و مردم رفع مشکلات را به صورت واقعی در زندگی خود ببینند و لمس کنند.

منتظری تصریح کرد: هم مجلس و هم دولت باید تدابیر لازم را برای افزایش ضریب رضایت مردم و افزایش اعتماد مردم به مسئولان و حل مشکلات اقتصادی آنان انجام دهند.

 

نظر شما