شناسهٔ خبر: 4836178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حجت الاسلام پورمحمدي:

دولت تمام توان خود را برای رفع مشكلات مردم بسيج كرده است

بوانات- وزير دادگستری گفت: دولت همه توان خود را برای رفع مشكلات مردم بسيج كرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز چهارشنبه با حضور در گلزار شهدای شهرستان بوانات و در جمع مردم این شهرستان گفت: اگر امروز وزیر خارجه آمریكا در مقر و دفتر جمهوری اسلامی ایران به دیدار وزیر خارجه ما می رود، این نشان عظمت و اقتدار و نشان دهنده هوشمندی، وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران است.

وی همبستگی و اتحاد ملت ایران را پشتوانه و قوت قلب مسئولان دانست و افزود: اینكه مقام معظم رهبری و رییس جمهور این چنین با صلابت و شجاعت در صحنه ها پیرامون موضوعات مختلف و مهم منطقه ای و جهانی سخن بگویند و در مقابل استكبار و ظالمان بایستند و از حق محرومین دفاع كنند و اسلام را عزیز كنند، از اتحاد و اقتدار و هوشمندی ملت ایران نشات می گیرد.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به كینه ورزی دشمنان بد طینت و مكار ملت ایران، به مانع تراشی و اسلام ستیزی دشمنان در سطح منطقه و جهان افزود: امروز بیشترین درگیری و خونریزی در جهان اسلام است آن هم به دست خود مسلمانان و هر روز در جهان اسلام زیرساختها و منابع مادی و انسانی در حال نابودی است و این سرنوشتی است كه دشمنان اسلام و انسان علیه ما طراحی كردند.

وی بیان کرد:  فقط یك پرچم و پایگاه و استوانه ایستادگی در جهان اسلام وجود دارد كه جمهوری اسلامی و شما مردم بزرگوار هستند كه این پرچم عزت و عظمت و اقتدار را حفظ كردید.

وزیر دادگستری پیوند، انسجام و استقامت بر هدف و مقاومت در راه آرمانهای نظام را پیام عزت و پیشرفت و استقلال ملت ایران به جهانیان عنوان كرد و اظهار داشت: دولت شما متعهد به آرمانهای شما و شهدای ملت است و تمام تلاش خود را بسیج كرده تا این ملت به جایگاهی كه شایسته آنهاست، ارتقا پیدا كند.

وی با اشاره به صبر و همراهی همیشگی مردم افزود: وظیفه و تكلیف ماست كه همه تلاش خود را به كار گیریم تا بخشی از مشكلات ملت كاسته شود و مردم به آینده خود امیدوار باشند از این رو باید همه انرژی، وقت و فرصت خود را برای مردم بگذاریم.

برچسب‌ها:

نظر شما