شناسهٔ خبر: 48307616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای ۲۸۰ عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در سمنان

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان از اجرای بیش از ۲۸۰ عنوان برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

عفت دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به اهم برنامه‌های هفته عفاف و حجاب اشاره و اظهار کرد: در طول این هفته، اجرای بیش از ۲۸۰ عنوان برنامه تهیه و تدارک دیده شده است.

وی مهم‌ترین رویداد هفته عفاف و حجاب را برگزاری همایش ندای فطرت همراه با رونمایی از پوستر جشنواره کشوری طراوت عنوان کرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان ادامه داد: برپایی غرفه‌های فروش محصولات عفاف و حجاب، تهیه مستند مردمی با موضوع چرا حجاب؟، ویژه‌برنامه‌های تحکیم بنیان خانواده و جشن‌های روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، برگزاری همایش پیاده‌روی با هیأت‌های ورزشی، برگزاری کارگاه‌ها و وبینارهای سبک زندگی و الگوی سوم زن مسلمان از اهم برنامه‌های این هفته است.

دیابی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، کارگاه‌های تخصصی خانواده با محوریت عفاف و حجاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی تجلیل از بانوان محجبه در عرصه‌های مختلف و برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در راستای آشنایی با مفاهیم حجاب و عفاف را از جمله ویژه‌برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در استان سمنان برشمرد.

وی از دیگر برنامه‌های این هفته را دوخت و اهدای چادر به همت گروه‌های جهادی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی از کتب دختران به عفاف روی می‌آورند، معرفی شهدای زن و شهدای عفاف و حجاب، اجرای طرح سفیران نجابت و برگزاری مسابقات و تولیدات در فضای مجازی عنوان کرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مختلف نظیر حجاب زینبی، هدیه حسینی دختران بهشتی و تاج بندگی با هدف روی آوردن دختران به حجاب و انتخاب پوشش برتر است.

دیابی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و همچنین وجود شرایط کرونا در استان گفت: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات و برنامه‌های هفته عفاف و حجاب مورد تأکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

نظر شما