شناسهٔ خبر: 48235619 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرگ ۴ مازندرانی دیگر بر اثر کرونا

۴ مازندرانی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۱۵۶ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۴ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۴ بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۲۱ بیمار مشکوک به کرونا شبانه روز گذشته بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در استان بستری شدند.

او افزود: ۱۱۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده هم در این مدت از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

دکتر موسوی گفت: ۸۴۰ نفر مشکوک به کرونا هم اکنون بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۴۶ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به فوت ۴ هم استانی، امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه از مسافران و گردشگران خواست با توجه به ورود موج پنجم کرونایی شهر‌های کشور از جمله مازندران، به این استان سفر نکنند.

افزایش بستری بیماران کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی ریئس دانشگاه علوم پزشکی بابل از شناسایی و بستری ۳۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و همچنین ترخیص ۱۸ نفر با بهبودی نسبی خبر داد.

او افزود: ۲۰۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در مراکز درمانی بابل بستری بوده که از این تعداد ۳۱ نفر با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان هستند.

دکتر جلالی به روند افزایشی بستری‌های کرونایی در این شهرستان، گفت: خوشبختانه امروز گزارشی مبنی بر فوت کرونایی به ثبت نرسیده است.
انتهای پیام/س

نظر شما