شناسهٔ خبر: 48124341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان خواستار شد؛

انتقال بار از بندر امام (ره) به کرمان اولویت ناوگان حمل و نقل

حاج سید علیخانی گفت: مالکان ناوگان حمل و نقل بار کرمان برای انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام (ره) به کرمان اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حاج سید علیخانی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در حال حاضر تخلیه بنادر از کالا‌های دپو شده به ویژه کالای‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداران ضروری است؛ بنابراین شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل جاده‌ای استان، موظف هستنند با استفاده از تمام ظرفیت خود، نسبت به اعزام کامیون‌های تحت پوشش به مقصد بندر امام (ره) اقدام و این اجازه به آن‌ها داده می‌شود تا بارنامه انتقال محمولات را از مبدا بندر امام خمینی (ره) به مقصد استان کرمان را خودشان صادر کنند.

او تصریح کرد: با توجه به جلسات متعددی که طی روز‌های اخیر با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان کرمان داشته ایم، انتظار می‌رود، روند جابه‌جایی و حمل کالا‌های اساسی مربوط به استان کرمان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.

حاج سید علیخانی  افزود: پیگیری‌های مجدانه ما برای حمل و نقل کالا‌های اساسی در روز‌های آینده به شکل ویژه‌ای تداوم خواهد داشت و جریان حمل و نقل و اعزام ناوگان نیز در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان رصد می‌شود؛ بنابراین به شرکت‌های حمل و نقل و مالکان کامیون‌هایی که همکاری لازم  را داشته باشند، در آینده موراد تشویقی بیشتری در نظر گرفته خواهد شد.

او بیان کرد: حمل کالا‌های اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان، خصوصا در سه ماه نخست هر سال، همواره یکی از دغدغه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده و اکنون با توجه به دپوی کالا‌های اساسی استان در این بندر به ویژه نهاده‌های دامی، این موضوع از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان به وضعیت آماری بخش حمل ونقل کالای استان کرمان اشاره کرد و گفت: در استان حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع تریلر، کامیون و کامیونت، همچنین تعداد ۱۸ هزار و ۹۰۰ نفر راننده حرفه‌ای توام با ۳۰۶ شرکت و موسسه حمل و نقل داریم که کار جابه جایی انواع کالا‌ها را از مبادی سراسر استان به مقاصد داخل و خارج از استان برعهده دارند و این تلاشگران همیشه در انتقال کالا‌های مورد نیاز مردم همت گمارده اند.

انتهای پیام/ م 

نظر شما