شناسهٔ خبر: 48105579 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پایداری سئو سایت در گوگل رتبه کلمات کلیدی در گوگل: امکاناتی که سایت رتبه کلمه در اختیارتان قرار می دهد: تعریف و کاربرد الکسا: معیارهای رتبه بندی در الکسا: الکسا چه عواملی را در رتبه بندی خود لحاظ می کند؟

بررسی سایت رتبه کلمه و مزایای مانیتور رتبه کلمه تاثیر کلمات کلیدی در سئو سایت:

یکی از روش های مانیتورینگ سئو استفاده از سایت رتبه کلمه می باشد.در این مقاله بخش های کاربردی سایت رتبه کلمه و دلایل مانیتور سئو با سایت رتبه کلمه را تا حد امکان بررسی خواهیم کرد.امیدواریم پس از خواندن این مطالب شما نیز از جمله کسانی شوید که سئوی سایت خود را به طور مرتب با سایت رتبه کلمه یا سایتهای مشابه مانیتور می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر بخواهیم تعریف دقیقی از اینکه سئو چیست ارائه دهیم سئو به فعالیت هایی گفته می شود که در طراحی سایت و تولید محتوا انجام می دهیم تا بتوانیم برای سایت خود در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهترین ایجاد کنیم و در نتیجه بازدید کننده بیشتری به سایت خود جذب کنیم.دقت داشته باشید که همین امر باعث افزایش درآمد از طریق سایتتان می شود.

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. ولی در حال حاضر این مفهوم به بهینه سازی تجربه کاربری از جستجو تغییر یافته یعنی باید برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده اهمیت ویژه قائل شویم.

بررسی سایت رتبه کلمه و مزایای مانیتور رتبه کلمه

الگوریتم های جدید گوگل موقعیتی را ایجاده کرده اند تا انتخاب کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و طبق همان رتبه بندی کنند. برای مثال اگر کاربری عبارتی را در گوگل جستجو کند چندین نتیجه در پیشنهادات گوگل باز می شود و اگر انتخاب کاربران از سایتتان بالا باشد،سایتتان رتبه بهتری از گوگل خواهد گرفت و شما با مانیتورینگ سئو در سایت رتبه کلمه می توانید گزارش هر روز،بالا و پایین رفتن رتبه خود در گوگل را دریافت کنید.

مدیران سایت ها می‌توانند کلمات کلیدی مناسب خود را در سایت رتبه کلمه ثبت کنند و وضعیت آن را هر روز مشاهده کنند و حتی می توانند با ثبت سایت رقیب هایشان وضعیت آنها را بر اساس کلمات کلیدی در جایگاه گوگل بررسی کنند و به این وسیله باعث بهتر شدن وضعیت سایت خود شوند.

 برای بهبود سایتتان با استفاده از مانیتورینگ سئو و ثبت کردن سایتتان در وب سایت رتبه کلمه می توانید باعث پایداری سایتتان در گوگل شوید. این مسئله یکی از عوامل مهم در بهبود سایت است و در نتیجه مدت زمان در دسترس بودن سایت بالارفته و برای ربات های گوگل که هر بار در لاک های خود در دسترس بودن یک سایت را بررسی می کند امتیاز مثبتی دریافت خواهید کرد. و این اتفاق زمانی محقق خواهد شد که شما سایت خود را در سایت رتبه کلمه ثبت کنید.

یکی از مهم ترین عواملی که برای سئو سایت بسیار مهم است کلمات کلیدی هستند. در حقیقت کلمات کلیدی عواملی اند که موتور جستجویی مانند گوگل بر اساس آنها سایت را بررسی کرده و به آنها رتبه و امتیاز می دهد.

برای به دست آوردن موقعیت بهتر باید سایت خود را برای جستجو در گوگل بهینه سازی کنید که این کار ممکن است وقت گیر باشد اما با تلاش و دقت می توان این کار را به درستی انجام داد و ما برای بهینه سازی، تصمیماتی را اتخاذ می کنیم که مانیتور سایتمان به مرور زمان به ما نشان می دهد که این تصمیمات درست بوده یا خیر.

سایت رتبه کلمه به شما این امکان را می دهد تا کارایی روند و بهینه سازی سئو سایتتان را در صفحه جستجوی گوگل رصد کنید.

شما می توانید با استفاده از مانیتورینگ سئو جایگاه وب سایت خود در کلمات کلیدی مختلف را با روزهای قبل مقایسه کنید.

میل رتبه بندی در هر کاری در انسان ها وجود دارد که این کار به میل ذاتی ما به رقابت برمی گردد و استفاده از رتبه بندی برای مقایسه و تشخیص قوی ترها و پیشرفت خودمان موثر است. حال در فضای سایت ها، ابزارهایی در اختیار فعالان و مدیران وب سایت ها قرار گرفته که بتوانند رتبه بندی و درجه سایت خود را تشخیص دهند یکی از این ابزارها مانیتورینگ سئو است که برای مشاهده روزانه بالا و پایین رفتن رتبه سایتتان استفاده می شود.

زیاد شدن استفاده از اینترنت و سایت ها در کارهای روزمره رقابت زیادی در این محیط به وجود آورده است.به همین منظور سایت هایی وجود دارد که می توانند تغییرات روزانه سایت شما را گزارش دهند.اگر شما در سایت رتبه کلمه دامنه خود را ثبت کنید،سایت می تواند رتبه کلمات کلیدی را بررسی کند و امکان بهبود آن را برای شما فراهم کند.

بررسی سایت رتبه کلمه و مزایای مانیتور رتبه کلمه

کلمات کلیدی،عبارت ها و کلماتی هستند که در محتوای سایت از آنها استفاده می کنید، که کاربران با جستجوی آن کلمات در گوگل سایت شما را پیدا می کنند.شما با انتخاب کلمات پر سرچ و مهم و به کارگیری آنها در محتوای ساییتان باعث می شوید که وقتی کاربری آن کلمات را در گوگل جستجو می کند،گوگل صفحه سایت شما را در نتایج جستجو به کاربر نشان دهد.

انتخاب کلمات کلیدی مهم و پر جستجو باعث بالا رفتن رتبه کلمه در گوگل می شود. و این اولین و مهم ترین مرحله ای است که باعث موفقیت بیشتر یک سایت می شود. یعنی شما با انتخاب مناسب کلمات کلیدی می توانید باعث شوید که رتبه سایتتان در گوگل بالا رفته و در هنگام جستجوی آن کلمات توسط یک کاربر، گوگل سایت شما را جز اولین سایت ها نمایش دهد.

کلمات کلیدی بر موفقیت و بالا رفتن رتبه سایت در گوگل تاثیر دارد و باعث هدایت ترافیک سایتتان می شوند، هم بر روی اعتبار دامنه و لینک بیلدینگ و افزایش فروش آنلاین سایت شما تاثیر گذار است.

ما در تمام مقاله هایی که در سایت رتبه کلمه منتشر کرده ایم به اهمیت داشتن کلمات کلیدی در سئو  سایت اشاره کرده ایم و شما با به کارگیری این روش می توانید جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل پیدا کنید.

برای اینکه سایتتان سئو عالی و جایگاه مناسبی را به دست بیاورد برای سئوی سایت خود از کلمه و عبارتی استفاد می کنید که سایت شما به وسیله آن عبارات، در نتیجه های جستجوی گوگل نمایش داده می شوند. و آن عبارات برای سایتتان جایگاه و رتبه تعیین می کند و شما می توانید با سئو مناسب سایت خود،کاربرانتان را به مشتری های دائمی و وفادار خود تبدیل کنید.

نکته مهمی که در استفاده از مانیتورینگ سئو وجود دارد این است که شما را در جهت بررسی رتبه کلمه در گوگل کمک می کند. اگر بررسی روزانه ی جایگاه رتبه کلمات کلیدی سایتتان در گوگل برای شما مهم است می توانید از مانیتورینگ سئو استفاده کنید و با ثبت سایت خود در وب سایت رتبه کلمه این امکان را خواهید داشت که جایگاه و رتبه سایتتان را هر روز چک کنید.

وقتی در گوگل کلمه ای را جستجو می کنیم و طبق آن مطالب یک سایت جز اولین سایت صفحه ی گوگل نمایان می شود، نشان دهنده ی این است که آن سایت توانسته ترافیک خوبی را در مقایسه با رقیب هایش پیدا کند.در ساده ترین شکل می توان گفت رتبه کلمه در گوگل به میزان ترافیک سایت شما از صفحه نتایج جستجو گوگل ارتباطی مستقیم دارد.

 همه کسانی که وبسایتی دارند سعی می کنند که در صفحه ی اول لیست نتایج جستجوی گوگل باشند.زمانی که در نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی در گوگل سایت شما جز اولین نتایج بالا می آید این نشان دهنده ی سئو عالی سایت شما است و باعث افزایش درآمد و موفقیت سایتتان می شود.برای افزایش رتبه کلمه در گوکل باید در انتخاب کلمات کلیدی دقت داشته باشید و بدانید کاربران و مخاطبین چه کلماتی را جستجو می کنند. کلمات کلیدی که انتخاب می کنید باید با محتوای مطالب وب سایتتان یا محصول مورد نظرتان تناسب داشته باشد.

وقتی یک کلمه کلیدی را انتخاب می کنید باید سرچ آن کلمه بالا باشد و کاربران زیادی به موضوع مربوط به آن کلمه کلیدی علاقه مند باشند و سایت هایی که از آن کلمه کلیدی استفاه می کنند هم کم باشد. بهتر است که سایت بزرگ و قدرتمندی در رابطه با آن کلمه کلیدی رقیب شما نباشد.

همه وبمسترهایی که سایت دارند رتبه کلمه کلیدی خود را در گوگل بهینه سازی می کنند و یکی از دغدغه های همیشگی این مدیران بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل است. سایت رتبه کلمه این امکان را به راحتی برای وب مستران فراهم کرده تا به بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت خود در گوگل بپردازند. باید توجه داشته باشند که بررسی رتبه کلمه در گوگل نیازمند ابزار مانیتورینگ سئو است. وب سایت رتبه کلمه می‌توانند نتایج ثبت شده رتبه کلمات کلیدی سایتتان را از طرف عموم کاربران نشان دهند.

1. بررسی موقعیت سایت در جستجوی کلمات کلیدی مد نظر در گوگل.

2. مشاهده رتبه کلمه کلیدی در گوگل به صورت نموداری و در مقایسه با روزهای قبل.

3. مقایسه رتبه وب سایتتان در کلمات کلیدی مد نظر با رقبای خود.

4. یافتن پر تکرار ترین کلمات کلیدی موجود در هر وب سایت.

5. بررسی روزانه رتبه الکسای سایت.

شما باید قبل از تولید محتوا برای وب سایتتان به کلماتی که می خواهید کاربران از آن طریق در جستجو گوگل، سایتتان را پیدا کنند فکر کنید، بعد از آن باید از آن کلمات کلیدی در متحوایتان استفاده کنید و به این وسیله از این کلمات در گوگل رتبه خواهید گرفت.

بررسی سایت رتبه کلمه و مزایای مانیتور رتبه کلمه

در فضای اینترنت ابزارهای گسترده ای برای مقایسه و تشخیص رتبه سایت در اختیار مدیران سایت ها قرار گرفته که با استفاده از آنها می توانند رتبه بندی سایتشان را با بقیه سایت ها مقایسه کنند.

الکسا یکی از مهمترین سرویس هایی است که رتبه بندی آن بیشترین اعتبار را در فضای سایت ها به خصوص وبسایت های ایرانی دارد. این سایت یک آنالیز کننده است که ترافیک سایر سایت ها را بررسی می کند. رتبه بندی الکسا نشان دهنده میزان بازدید از سایت شما می باشد و شما می توانید با مانیتورینگ الکسا کاهش و یا افزایش رتبه سایت تان را روزانه رصد کنید.مقایسه میزان بازدیدکنندگان سایت ها وظیفه اصلی مانیتورینگ الکسا می باشد.

مانیتورینگ الکسا در سایت رتبه کلمه به منظور رتبه بندی در سطح اینترنت راه اندازی شده است و هدف اصلی اش رتبه بندی بر اساس تعداد بازدید کنندگان هر سایت می باشد یعنی هر چقدر بازدید کننده ساییتان بالا باشد عدد کمتری در الکسا دارید و هرچقدر این عدد پایین تر باشد سایت شما محبوبیت بیشتری در الکسا دارد.

اگر فقط به یک چیز در این دنیا بتوان اعتماد کرد آن آمار و ارقام است که با استفاده از مانیتورینگ الکسا در سایت رتبه کلمه به راحتی می توان به آمار دقیق و قابل اعتمادی رسید و برای بهبود رتبه سایت در الکسا اقداماتی انجام داد.

تعداد بازدید کننده سایت ملاک اصلی الکسا می باشد،هر چقدر ساییتان از بازدیدکنندگان بالاتری برخوردار باشد نمایانگر ترافیک بالای سایت است و در نتیجه به رتبه بهتری هم خواهد رسید.

اگر شما در سایت رتبه کلمه ثبت نام کنید امکان مانیتورینگ سایت تان را برای رتبه کلمه فراهم کرده‌اید. رتبه کلمه می توانند رتبه الکسای جهانی در هر روز را ثبت کرده و به شما گزارش دهد.

قبل از اینکه برای افزایش رتبه در الکسا برنامه ریزی کنید باید بدانید که الکسا هنگام رتبه بندی چه مواردی برایش حائز اهمیت است.

الکسا هر روز میانگین تعداد کاربران و بازدید از صفحات هر سایت در طول سه ماه گذشته را بررسی می کند.سایتی که کاربران و بازدیدکنندگان بیشتری در طول سه ماه را داشته باشد رتبه یک را دریافت می کند و سایتی که کمترین کاربر و بازدیدکنندگان را داشته باشد رتبه سی میلیون را دریافت خواهد کرد.

حال سایت رتبه کلمه به منظور سئو سایتتان اقدامات زیر را انجام می دهد:

روزانه رتبه الکسای سایت را بررسی می کند و به مدیران سایت ها گزارش می دهد.

حساب کردن تعداد بک لینکهای شناسایی شده به وسیله مانیتورینگ الکسا در هر روز.

داشتن رتبه بالا در صفحه اول گوگل خواست همه مدیران سایتها می باشد که شما می توانید با ثبت نام در سایت رتبه کلمه و استفاده از مانیتورینگ الکسا تغییرات هر روز رتبه الکسای سایت خود را مشاهده کنید.

نظر شما