شناسهٔ خبر: 48098765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه زرند مطرح کرد؛

اعتماد رهبر انقلاب به جوانان ایرانی

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به استفاده رهبر از واکسن صددرصد ایرانی کرونا گفت: ایشان به جوانان ایرانی اعتماد دارند و خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام  علی ابراهیمی، امام جمعه زرند ضمن تسلیت شهادت شهید محراب شهید آیت الله صدوقی و تبریک روز شهردار به اعضای شورای شهر خوشامد گفت.

او به موضوع اعمال، رفتار و کردار نیک پرداخت و افزود: خداوند برای اینکه ما درست زندگی و در راه صحیح حرکت کنیم و  گمراه و آلوده نشویم ۲ راهنما برای ما فرستاد که نخستین راهنما در درون ما عقل است و با عقل تشخیص می دهیم، چه اعمالی نیک و چه اعمالی شر هستند.

 حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه دومین راهنما که خداوند برای ما فرستاد،  ۱۲۴ هزار پیامبر و سپس امامان (ع)  هستند، تصریح کرد: در روز عید غدیر پیامبر(ص) به دستور و فرمان خداوند، امام علی (ع) را جانشین و وصی خود معرفی کرد؛ اما  در ادامه عده‌ای کارشکنی کردند.

 او با اشاره به اینکه در عصر حاضر خداوند حضرت ولی عصر (عج) را برای هدایت و نجات مسلمانان و شیعیان قرار دادند، اظهار امیدواری کرد: پرچم مقدس  اسلام به وسیله رهبر انقلاب  در دستان حجت ابن الحسن العسکری (عج)  قرار گیرد.

 امام جمعه زرند مجدد از مردم شهرستان زرند برای  حضور خودجوش و انقلابی خود در انتخابات امسال قدردانی کرد. 

او به سخنان دشمنان اشاره کرد که خود  آن ها گفتند: ما ماه‌ها زحمت می کشیم تا با نقشه  ایران را فلج و به آن ضربه بزنیم؛ اما رهبر ایران با یک سخنرانی نیم ساعته،  تمام نقشه‌ها و زحمات ما را محو و نابود می سازند.

او در ادامه به واکسن کرونا و استفاده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از واکسن صددرصد ایرانی پرداخت و گفت: امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  به جوانان ایرانی اعتماد دارند و خواهند داشت.

امام جمعه زرند در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته به حقوق بشر آمریکایی پرداخت و گفت: دروغگویی آمریکایی‌ها است که می گویند ما از حق دفاع می کنیم؛ در صورتی که داخل کشورشان، پلیس شهروند سیاه پوست را خفه می کند.

انتهای پیام/ م 

نظر شما