شناسهٔ خبر: 4804777 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رسانه بزرگترین ابزار برای تبلیغ و ترویج مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، رسانه را بزرگترین ابزار تبلیغ و ترویج مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه در ارتباطی تلفنی با برنامه رویدادهای قرآنی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: این مسابقات یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در جهان اسلام است که در تبلیغ آن باید کوشید.

 

وی با اشاره به اهمیت پوشش رسانه ای این رویداد بزرگ تصریح کرد: تجربه و دغدغه اصحاب رسانه در ارتباط با پوشش این سری مسابقات باعث شد تا نشست هم اندیشی برای هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات داشته باشیم.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: نمایندگانی از رسانه های مختلف در این نشست حضور داشتند که  نکات عالمانه و دقیقی نسبت به ارتقاء کمی و کیفی مسابقات و دیگر برنامه های قرآنی سازمان اوقاف ارائه دادند.

 

بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن ، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه  کشورمان در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد تا تلاشهای صورت گرفته برای برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم با پوشش رسانه ای مناسب باعث تقویت این رویداد فرهنگی در سطح بین الملل شود.

 

لازم به ذکر است، سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در آستانه مبعث نورانی نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص)  از 25 اردیبهشت تا  1 خردادماه به میزبانی کشورمان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

 

پایان پیام/

نظر شما