شناسهٔ خبر: 48043850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هندبالیست روسی: حرم امام رضا(ع) محل بسیار خوبی است/ آمده‌ایم به هندبال ایران کمک کنیم

«یولیا تاران»، هندبالیست اهل روسیه گفت: تیم هندبال بانوان ایران تیم خوبی است و بازیکنان باهوشی دارد اما نیاز دارد کار بیشتری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، «یولیا تاران»، بازیکن اهل روسیه که در اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران حضور دارد در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: من برای نخستین سال است که در ایران حضور پیدا می‌کنم و این کشور را دوست دارم. من برای کمک به تیم ملی و افزایش سطح فنی آنها در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کردم.

این بازیکن روسی تصریح کرد: ایران بازیکنان خوبی دارد اما سطح هندبال آنها خیلی بالا نیست به همین دلیل ما می‌خواهیم سطح آنها را قدم به قدم بالا ببریم. من و دیگر هم تیمی‌ام اینجا هستیم تا هم بازی کنیم و هم کمکی کرده باشیم. ایران تیم خوبی است و بازیکنان باهوشی دارد اما نیاز دارد کار بیشتری کند. 

تاران درباره سوابق خود در هندبال خاطرنشان کرد: من در هندبال ساحلی در تیم ملی جوانان روسیه بازی می‌کنم و در سوپرلیگ روسیه، فرانسه، رومانی و آذربایجان بازی کرده‌ام.

وی ایران را کشوری زیبایی توصیف کرد و گفت: بازدیدی از تهران و مشهد داشتم. مشهد شهر فوق‌العاده زیبایی است. ما به حرم امام رضا (ع) رفتیم. وقتی آنجا رفتم به همه چیز نگاه می‌کردم و برایم بسیار جالب بود. با خودم می‌گفتم چه محل خوبی است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما