شناسهٔ خبر: 48016741 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رکابزن تبریزی قهرمان کشور شد

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در ماده استقامت جاده با قهرمانی رکابزن المپیکی تبریز به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ از امروز یکشنبه با حضور ۶۵ رکابزن رنکینگ‌دار ایران در دو رده سنی بزرگسالان و امید به میزبانی شهرستان چالوس در مازندران آغاز شد.

این مسابقات به مدت ۲ روز در رشته‌های استقامت جاده و تایم‌تریل برگزار می‌شود که در روز نخست، امروز (یکشنبه) دوچرخه‌سواران در بخش استقامت جاده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در مسابقه امروز دوچرخه‌سواران مسیر حدود ۱۳۰ کیلومتری را رکاب زدند که در پایان سعید صفرزاده از استان آذربایجان‌شرقی و تیم دانشگاه آزاد اسلامی‌تبریز موفق شد به مقام قهرمانی برسد.

صفرزاده که اخیراً به عنوان تنها دوچرخه‌سوار اعزامی‌کشورمان به رقابت‌های المپیک توکیو انتخاب شده است، با کسب سکوی نخست این مسابقه بار دیگر شایستگی خود را نشان داد.

محمد گنج‌خانلو، رکابزن تهرانی تیم سپاهان اصفهان و میثم رضایی از استان قزوین و تیم هورسان نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

علی لبیب، دیگر دوچرخه‌سوار تبریزی موفق در مسابقه امروز بود که در رده سنی امید توانست به مقام نائب قهرمانی دست یابد.

افزودنی است، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور فردا دوشنبه – ۷ تیر ماه – با برگزاری رقابت تایم‌تریل انفرادی به کار خود خاتمه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما