شناسهٔ خبر: 4801469 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فصل گزارش دهي شرکت ها، بازار ژاپن را طوفاني کرد

موج - شاخص هاي بازار ژاپن در نخستين روز معاملاتي هفته روند نوساني را به ثبت رساندند، در حالي که مذاکرات ميان بانک مرکزي ژاپن و فدرال رزرو آمريکا در حال برگزاري است و 300 شرکت موجود در اين بازار نيز گزارش هاي عملکرد خود را ارسال کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، شرکت سوني با افت 1.1 درصدي قيمت سهام همراه شد، در حالي که در آخرين گزارش خود خبر از سود عملياتي 300 ميليارد يني داده بود در حالي که پيش بيني ها براي اين شرکت بيش از اين بود.
بر اساس اين گزارش، شرکت خودروسازي مزدا موتور نيز با افت 3 درصدي قيمت سهام معاملات را به پايان برد، در حالي که سود عملياتي اين شرکت از پيش بيني ها صورت گرفته، کمتر بود.
در ادامه، شرکت NEC رشد 5.4 درصدي قيمت سهام را به ثبت رساند در حالي که گزارش مثبت عملکرد اين شرکت چيزي بيش از پيش بيني کارشناسان بود.
اين در حالي است که، شرکت هلدينگ شيميايي ميتسوبيشي با رشد 3.1 درصدي قيمت سهام همراه شده است، در حالي که اين شرکت با انتشار گزارش عملکرد خود، از بازدهي بسيار چشمگير خود خبر داده است.
در اين بين، شاخص تاپيکس با نوسان اندکي به قله 1 هزار و 619 واحد رسيد، در حالي که ما بين رشد 0.2 درصدي و کاهش 0.4 درصدي سردرگم بود.
در توکيو ، شاخص نيکي با افت 0.1 درصدي همراه شد و قيمت برابري ين و دلار با رشد 0.1 درصدي به معاملات ادامه داد.

نظر شما