شناسهٔ خبر: 47972063 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

رییس سازمان بازرسی خبر داد؛

احضار وزیر نیرو به سازمان بازرسی

رییس سازمان بازرسی از احضار وزیر نیرو در ارتباط با قطع برق خبر داد و گفت: دستور داده‌ایم تا ماینرهایی که از گمرکات ترخیص شده‌اند جمع آوری شوند و تا پایان شهریورماه فعالیتی نداشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسن درویشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در زمینه ترک فعل برخی مسئولان در ارتباط با قطعی‌های اخیر برق مسئولی احضار و پرونده‌ای در سازمان بازرسی تشکیل شده است، اظهار کرد: ما به محض اینکه موضوع قطع برق مطرح شد یک بازرسی فوق‌العاده با همکاری دادستان کل تعریف کردیم.

وی افزود: وزیر نیرو و معاونین او احضار شدند و یک سری مشکلات مانند اینکه برخی از نیروگاه‌ها در حال اورهال بوده است را مطرح کردند که البته گفتند این نیروگاه‌ها اکنون راه اندازی شده است و تا آخر خرداد ماه در مدار تولید قرار می‌گیرد.

عدم اجازه ترخیص به ماینرهای موجود در گمرکات

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از مشکلاتی که وجود دارد بحث ماینرها و تولید رمز ارزها است که در این زمینه قرار شد گمرکات کنترل‌های لازم را داشته باشند و اجازه ترخیص ماینرها را ندهند.

درویشیان خاطرنشان کرد: البته قرار شد تا ماینرهایی که ترخیص شده‌اند را پیگیری و جمع آوری کنند و فعلاً فعالیتی تا آخر شهریور نداشته باشند.

وی گفت: همچنان رییس جمهور هم دستور دادند تا مشکلات مالی که برخی نیروگاه‌های در حال احداث داشته‌اند، برطرف شوند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پایان گفت: بررسی‌ها و تحقیقات ما در این زمینه هنوز تمام نشده است، به محض تکمیل شدن گزارش‌ها نتایج را اعلام می‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما