شناسهٔ خبر: 47955639 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عباسیان:

تا بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شادگان راهی نمانده است

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان زمان بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شادگان را اواسط مرداد ماه اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزان عباسیان معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تشریح جزئیات تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق گفت: از ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶، حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در زمینه فاضلاب استان در سامانه دولت تعریف شده و آماده برگزاری مناقصه است.

او با بیان اینکه این ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های فاضلاب در شهرستان‌های مسجدسلیمان، ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و شادگان در نظر گرفته شده و اسناد آن از حدود ۱۰ روز پیش در سامانه دولت قرار گرفته است، اظهار داشت: اعتبار پروژه‌های فاضلاب آبادان که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش اعتباری دارند نیز شنبه هفته آینده در سامانه دولت قرار می‌گیرند.

عباسیان با اشاره به توافق نشدن با بانک عامل در دشت آزادگان برای استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ و وجود مشکلاتی در این زمینه، بیان کرد: علیرغم مکاتبات انجام‌شده این مساله تاکنون به نتیجه نرسیده است، البته برای اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان نیز در حال پیگیری هستیم و امیدواریم بتوانیم این تصفیه‌خانه را اواسط مردادماه در مدار کامل بهره‌برداری قرار دهیم، زیرا این پروژه با سرعت بسیار خوبی در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به پیگیری انعقاد قرارداد برای اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز اشاره کرد و ادامه داد: توافق‌هایی انجام شده تا در یک کمیسیون ۳ نفره در سازمان برنامه و بودجه کشور، ترک تشریفات برای انعقاد قرارداد اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز مورد بررسی قرار گیرد.

او گفت: در صورتیکه با ترک تشریفات عقد قرارداد اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز موافقت شود، به سرعت کار انعقاد قرارداد به منظور جذب اعتبارات را اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

نظر شما