شناسهٔ خبر: 47951237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرحله دوم تزریق واکسن به رده های سنی بالای ۶۰سال در سرپل ذهاب آغاز شد

قصرشیرین- ایرنا- معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب از آغاز مرحله دوم تزریق دوز دوم واکسن سینوفارم به رده های سنی بالای ۶۰ سال در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر محسن مرادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد یک هزار و ۹۰ واکسن سینوفارم وارد شهرستان سرپل ذهاب شده که مربوط به دوز دوم افرادی هستند که در نوبت اول واکسن را دریافت کرده و جامانگان رده های سنی بالای ۶۰ سال هستند که به صورت لکه گیری انجام می شود.

وی اظهار داشت:  افرادی که در این مرحله واکسینه می شوند در شهر بالای ۷۰ سال و در روستا بالای ۶۰ سال سن دارند که تزریق دوز دوم واکسن را در مراکز شهری و روستایی و مراکز تجمیعی واکسیناسیون دریافت می‌کنند.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت:هم اکنون این شهرستان از نظر ابتلا به کرونا در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و با توجه به روزهای گذشته باید بیشتر مراقب بود که احتمال افزایش بیماران مثبت از طریق انتقال در تجمعات بیشتر وجود دارد.

دکتر مرادی ادامه داد: به منظور جلوگیری از انتقال به ویروس کرونا باید مردم مراقب باشند و رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

او گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی، پرهیز از ترددها و سفرهای از مواردی است که باید مردم برای صیانت از سلامت خود و دیگران به آن توجه کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

نظر شما