شناسهٔ خبر: 47895013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

اجرای طرح راهداری محوری در طول ۷۸۲ کیلومتر از راه‌های ایلام، تاکنون

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طرح راهداری محوری در ۷۸۲ کیلومتر از راه‌های شریانی پرتردد استان با هدف تسریع در پیشبرد طرح‌های راهداری، هم‌افزایی و بهره‌وری بیشتر با سرعت و پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

"نورالله دلخواه" در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح  راهداری محوری که از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد، با حضور 230 نفر نیروی راهداری و 226 دستگاه ماشینآلات در حال انجام است.
 
وی گفت: عملیات راهداری در این طرح شامل تعریض و اصلاح راه‌ها، لکه‌گیری، درزگیری، حذف چاله و خرابی آسفالت، اصلاح پیچ، رفع نقاط حادثه خیر و انجام مواردی از این قبیل است که با اجرای آنها شاهد افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات خواهیم بود.
 
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی، تسطیح جاده‌ها، شانه‌سازی حاشیه راه، اصلاح شیب شیروانی، آزادسازی حریم راه‌ها و پاک‌سازی آن‌ها را از مهمترین اهداف و مزایای طرح راهداری محوری دانست و گفت: در این طرح 51 کیلومتر خط کشی ، 158 هزار و 220 کیلومتر تسطیح و اصلاح شیب شیروانی، نصب  و تعمیر 919 کیلومتر گاردریل و همچنین تهیه و نصب هزار و 220 کیلومتر نیوجرسی انجام شده است.
 
دلخواه تاکید کرد: در این طرح  بیش از 2 هزار متر مربع لکه‌گیری و حذف چاله و 316 هزار متر شانه‌سازی،تعریض شانه و اصلاح افتادگی شانه راه انجام شده است.

انتهای پیام

نظر شما