شناسهٔ خبر: 47891921 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تظاهرات کودکان یمنی در اعتراض به تصمیم سازمان ملل ضد انصارالله

کودکان بندر الحدیده یمن در اعتراض به تصمیم مغرضانه سازمان ملل ضد جنبش انصارالله مقابل مقر این سازمان تظاهرات کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز رسانه‌های انقلابی یمن، کودکان بندر «الحدیده» یمن در اعتراض به تصمیم مغرضانه «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل مبنی‌بر قرار دادن نام جنبش انصارلله در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان، در مقابل مقر این سازمان در بندر «الحدیده» راهپیمایی اعتراضی انجام دادند.

کودکان یمنی پلاکارد و نوشته‌های در حمایت از کمیته‌های مردمی یمن (انصارالله) در دست داشتند و خواستار عدم انجام این اقدام شدند.

در ادامه این کودکان از سازمان ملل خواستند دشمنانشان اعم‌از عربستان و ائتلاف متجاوز به یمن را که موجب جان‌باختن هزاران کودک یمنی شده است را در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار دهد.

سازمان ملل در حالی قصد دارد جنبش انصارالله را در لیست سیاه ناقضان حقوق کودک قرار دهد که سال پیش ائتلاف متجاوز به یمن به فرماندهی عربستان که موجب کشته شدن صد‌ها هزار کودک یمنی شده است را از این لیست خارج کرد. حتی آنتونیو گوترش در شورای امنیت سازمان ملل ادعا کرد این ائتلاف از کودکان محافظت هم می‌کند!

اقدامات نابخردانه سازمان ملل درحالی صورت می‌گیرد که همچنان نام رژیم کودک‌کش صهیونیستی در لیست سیاه ناقضان حقوق کودک ثبت نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما