شناسهٔ خبر: 47891320 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مخالفت رئال‌مادرید با بازگشت ستاره محبوب آنچلوتی

مارکا مدعی شد باشگاه رئال مادرید جذب خامس رودریگز را یک اولویت نمی داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2014 و بعد از عملکرد خیره کننده خامس رودریگز در رقابت‌های جام جهانی و آقای گلی او در این مسابقات بود که باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب او علاقه نشان دادند اما نهایتاً این رئال مادرید بود که موفق شد ستاره کلمبیایی را از موناکو به خدمت بگیرد.

 

روزهای آغازین حضور خامس رودریگز در رئال مادرید بسیار فوق العاده سپری شد و او توانست در تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی به یک بازیکن بی جانشین و کلیدی تبدیل شود. با این حال بعد از جدایی سرمربی ایتالیایی شرایط برای خامس تغییر کرد و او دائماً به تیم‌های مختلف قرض داده شد تا اینکه نهایتا در تابستان گذشته به شکل قطعی راهی اورتون شد.

 

 

 

 

اما ستاره کلمبیا یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلو آنچلوتی محسوب می شود. خامس به جز رئال مادرید پیش از این در تیم‌های بایرن‌مونیخ و اورتون نیز با مرد ایتالیایی کار کرده بود و بعد از بازگشت آنچلوتی به سانتیاگو برنابئو نیز شایعاتی در رابطه با احتمال اقدام رئال برای جذب او به گوش رسید. در همین راستا مارکا نیز علاقه آنچلوتی به جذب خامس رودریگز را تایید کرده اما مدعی شده که این مسئله برای رئال مادرید یک اولویت نیست و آنها در مقطع کنونی با بازگشت این بازیکن مخالفت کرده‌اند.

نظر شما