شناسهٔ خبر: 47839774 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طحان نظیف پس از شرکت در انتخابات:

روز انتخابات، روز سلام به آینده است

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: امیدوارم مردم به‌ویژه جوانان عزیز با حضور در پای صندوق‌های رای، انتخابی مهم و سرنوشت‌ساز را رقم بزنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   هادی طحان نظیف، عضو شورای نگهبان پس از انداختن رای خود در صندوق شماره ۱۵۹۴ شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات روز تعیین سرنوشت کشور است سرنوشت چهار سال آینده کشور. انتخابات روز انتخاب آینده است، روز سلام به آینده است؛ آینده‌ای که در انتظار تک تک مردم شریف ایران است. آینده‌ای که در انتظار جوانان این سرزمین است.

وی افزود: کشور ما در معرض فشار‌ها و دشمنی‌های زیادی قرار دارد البته مردم ما هم در داخل با مشکلات زیادی از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند ، ولی راه‌حل هیچ کدام از آن‌ها قهر با صندوق نیست، اتفاقا راه‌حل این است که بیاییم و سرنوشت خودمان را به دست خودمان رقم بزنیم.

طحان نظیف تاکید کرد: امیدوارم مردم به‌ویژه جوانان عزیز با حضور در پای صندوق‌های رای، انتخابی مهم و سرنوشت‌ساز را رقم بزنند؛ انتخابی آگاهانه و مسئولانه برای ۴ سال آینده کشور.

وی ادامه داد: همچنین فردی هم که اسم او از صندوق بیرون می‌آید و به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود. قطعا رئیس‌جمهور همه ملت ایران خواهد بود و امیدواریم گشایش‌های خوبی را در انتظار مردم ایران پس از این انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام /

نظر شما