شناسهٔ خبر: 47819514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛

کلنگ ساخت هنرستان ۱۲ کلاسه شهید باهنر روستای آزادمون محمودآباد به زمین زده شد

آیین کلنگ زنی دبیرستان/هنرستان ۱۲ کلاسه شهید باهنر روستای آزادمون شهرستان محمودآباد با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ "مهرالله رخشانی‌مهر" با حضور در شهرستان محمودآباد از پروژه های نیمه کاره‌ی آموزش و پرورش این شهرستان بازدید کرد.
 وی ابتدا از ساختمان نیمه تمام خوابگاه ورزشی مجتمع شهید رجایی محمود آباد بازدید کرد این خوابگاه ورزشی که تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیرین برای آن هزینه شده است در ۴۲۰ متر مربع و دو طبقه احداث می‌شود که برای تکمیل آن به دو و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه از ساختمان نیمه کاره دارالقران صاحب الزمان آموزش و پرورش محمودآباد که در متراژ دو هزار متر مربع با ۸ کلاس درس  در حال احداث است بازدید کرد و با مشکلات این پروژه از نزدیک آشنا شد.این دارالقرآن تاکنون با هزینه خیرین ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رخشانی مهر در ادامه این بازدید ها حضور در هنرستان فنی و حرفه ای شهید کلانتری محمودآباد از کارگاه رشته ناوبری هنرستان بازدید کرد این کارگاه در مساحتی به ابعاد ۲۱۵ متر مربع در سال ۹۸ استارت خورد و قرار بود که شش ماهه به بهره‌برداری برسد اما تاکنون این پروژه تکمیل نشده و برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیاز است.
وی از روند ساخت سالن ورزشی دبیرستان نمونه دولتی علامه حسن زاده روستای اهلم محمودآباد نیز بازدید و برای اتمام این پروژه قول‌های مساعد داد. این پروژه با مساحت ۷۴۹ مترمربع در سال ۹۱ آغاز شد و تاکنون و به بهره برداری نرسیده است.
این مقام مسئول در پایان بازدید های خود حضور در مدرسه تخریبی شهید شیرویه حضور پیدا کرده و با خیری که ساخت مدرسه ۹ کلاسه جدیدی را آغاز کرده است دیدار کرد. این خیر تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت این پروژه هزینه کرده است این پروژه برای اتمام نیاز به ۵ میلیارد تومان اعتبار دارد که با قول خیر محترم این پروژه تا مهر ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی پس از پایان بازدید از پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش محمودآباد، در روستای آزادمون حاضر شده و کلنگ آغاز احداث دبیرستان/هنرستان ۱۲ کلاسه شهید باهنر این روستا را به زمین زد.

تورانی استاد پژوهشکده برنامه ریزی درسی و نوآوری های آموزشی و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، جهانیان مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، فرزانه نماینده محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، اسدی مدیر آموزش و پرورش محمودآباد، حجت الاسلام موسوی امام جمعه محمودآباد، حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه سرخرود و طالبی فرماندار محمودآباد، در این برنامه مهراله رخشانی مهر را همراهی کردند.
 شهرستان محمودآباد با دارا بودن ۱۵ هزار دانش آموز و ۱۴۵ مدرسه بهشت فضای آموزشی جدید در محمودآباد و سرخرود نیاز دارد.

نظر شما