شناسهٔ خبر: 47814768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان قزوین:

انتخابات برای دشمنان تهدید و برای ملت ایران فرصت است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: انتخابات یک تهدید برای دشمنان و یک فرصت برای ملت ایران است و باید از این فرصت به نحو مطلوب برای تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نورالله  قدرتی،  رییس کل دادگستری استان قزوین در جمع  تولیدکنندگان شهرستان بویین زهرا گفت: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با نام گذاری سال جدید به «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» که در ادامه شعار سال گذشته است به درستی مسیر علاج از مشکلات اقتصادی را نشان می دهد.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: دشمن با ایجاد فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه درصدد نا امید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است اما مردم همواره نشان دادند که برخلاف خواست دشمنان حرکت می‌کنند.

او با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)انتخابات یک تهدید برای دشمنان و یک فرصت برای ملت ایران است و باید از این فرصت به نحو مطلوب برای تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام استفاده کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به اینکه هر کشوری در دنیای امروز مؤلفه‌ای برای اقتدار خود دارد، گفت: در دنیای فعلی مؤلفه‌های اقتدار در چهار بخش اقتصادی، سیاسی، اجتماعی-فرهنگی و نظامی خلاصه می‌شود؛ اگر کشوری در این چهار بخش موفق عمل کند می‌توان به آن یک کشور مقتدر در جهان کنونی گفت.

قدرتی افزود:  حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات از اولویت نخست نظام و کشور است و باید زمینه تحقق این امر در جامعه فراهم شود.

او در ادامه تصریح کرد: همه باید برای حضور پرشور مردم در روز 28خرداد تلاش کنیم و تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی عزم خود را برای برگزاری انتخابات در فضای امن، سالم، رقابتی جزم کنند.

قدرتی با بیان اینکه ما باید درتمام مراحل به یاد شهدا باشیم تا راهمان را درست انتخاب کنیم گفت: شهید کسی است که کمک کرد وعده خداوند در روی زمین تحقق پیدا کند و از وجود پاکش گذشت ومایه گذاشت و درخت انقلاب را آبیاری کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: آرزو می کنیم انتخابات امسال انتخاباتی شرع مدار و قانون مدار جهت تحقق حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح باشد.

46

برچسب‌ها:

نظر شما