شناسهٔ خبر: 47795912 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

بهترین تصاویر خبری در ۲۴ساعت گذشته

صاحب‌خبر -

این مطلب برای کاربران ویژه میباشد. برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدیوها باید وارد شوید و یا اپلیکیشن هفت صبح را نصب و به کلیه امکانات دسترسی یابید.

قابی از حامیان رئیسی در میدان هفت‌تیر. عکس از پاسفیک پرس.

انریکه، مربی بارسلونا، نشسته روی یک کلمن و به بازی سخت تیمش در برابر سوئد فکر می‌کند. عکس از گتی.

یک تعویض روغنی که سال‌هاست در خیابان شیخ صدوق اصفهان مشغول به‌کار است و با گل و گیاه تزئین شده است. دلیل متمایز بودن این تعویض روغنی با بقیه تعویض روغنی‌ها، تعداد گل‌های زیاد داخل مغازه است، مغازه‌ای که به گفته صاحب مغازه بارها، با گل‌فروشی اشتباه گرفته می‌شود، مشتری‌های مغازه می‌توانند در زمانی‌که منتظر سرویس خودروی خود هستند در کنار آب‌نما و گل‌ها استراحت کنند، یا حتی از گل‌ها قلمه بزنند. عکس از رسول شجاعی، ایمنا.

حضور بانوان موتورسوار در حمایت از رئیسی. عکس از ستاد ملی حکمت.

‌ایلهان عمر، نماینده مسلمان کنگره آمریکا در مراسم یادبود و یک دقیقه سکوت برای 600 هزار فوتی ناشی از کرونا در آمریکا. عکس از EPA.

تجمع برخی از مال‌باختگان پروژه زیتون که سال‌های سال است در منطقه سرخه‌حصار، در گیر و دار مسائل حقوقی و قضایی است، در محل میتینگ رئیسی در میدان هفت‌تیر. عکس از متین قاسمی، برنا.

تیم فوتبال پیکان تهران عصر دوشنبه در دیداری دوستانه مقابل پرسپولیس به نتیجه مساوی رسید. این بازی در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور علی پروین و حسین کلانی پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد. عکس از پیام پارسایی، باشگاه خبرنگاران جوان.

یک هوادار تیم ملی اسپانیا پرچم این کشور را روی صورت یکی از هواداران سوئد می‌کشد. در حاشیه دیدار دو تیم در یورو که شامگاه دوشنبه برگزار شد و با نتیجه صفر- صفر به پایان رسید. عکس از گتی.

لحظه‌ای که دیوید مارشال، دروازه‌بان اسکاتلند که کمی جلوتر از خط دروازه آمده بود، دومین گل خود و تیم میلی اسکاتلند از جمهوری چک را دریافت کرد. این بازی دو بر صفر به پایان رسید. عکس‌ها از رویترز.

قاب جدیدی از قرارهای این روزهای جنیفر لوپز و بن افلک. عکس از فاکس نیوز.

لواندوفسکی نتوانست مانع از شکست تیمش در برابر اسلواکی شود و لهستان 2 بر یک به همسایه جنوبی خود باخت. عکس از گتی.

نظر شما