شناسهٔ خبر: 47743593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مربی تیم ملی کشتی آزاد: المپیکی‌ها با بررسی تمامی جوانب انتخاب شدند/ امیدوارم کشتی گیران بهترین عملکرد را داشته باشند

ابراهیم مهربان گفت: برای انتخاب ملی پوشان المپیکی تمامی جوانب امر در نظر گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره نحوه انتخاب ملی پوشان المپیکی اظهار داشت: بعد از پایان مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، کادر فنی با هماهنگی فدراسیون کشتی برای انتخاب بهترین تیم اعزامی به المپیک مسابقات متعددی را مد نظر قرار داد.

وی تصریح کرد: مسابقات مختلفی از جمله رقابت‌های داخلی، لیگ، مسابقات خارجی و ... را رصد کردیم و در نهایت نتیجه این شد که آخرین مرحله انتخابی، جام زیلکوفسکی لهستان باشد و با بررسی تمامی جوانب امر، ترکیب تیم ملی برای حضور در باز یهای المپیک ۲۰۲۱ مشخص شد.

مهربان درباره برنامه تیم ملی کشتی آزاد تا بازی‌های المپیک نیز گفت: تا المپیک ۳ مرحله اردو را در نظر داریم و امیدوارم بچه‌ها بهترین مبارزه‌ها را در توکیو داشته باشند.

وی درباره نحوه انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی نروژ که بعد از المپیک برگزار می‌شود گفت: فاصله المپیک تا مسابقات جهانی کم است. ما یک مرحله انتخابی که شاید مهمترین بود تحت عنوان جام تختی برگزار کردیم. نفراتی انتخابی شدند که برخی از آن‌ها به جام علی‌اف اعزام می‌شوند. بعد از بررسی نتایج درباره انتخاب تیم جهانی نروژ تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مهربان خاطرنشان کرد: با تصمیم کادر فنی، کشتی گیرانی که در المپیک به مدال می‌رسند بدون حضور در انتخابی، ملی پوش ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ هم خواهند بود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما