شناسهٔ خبر: 47725904 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری ۵۴ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۵۴ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم با شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده در استان زنجان اجرا شد.

او افزود: در راستای اجرای این طرح تعداد ۵۴ نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب و خرده فروش دستگیر شده و بیش از ۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان  ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

سرهنگ خانی پور  با اشاره به اینکه امنیت از ملزومات زندگی در هر جامعه‌ای است، گفت: پلیس استان زنجان در ۴۸ ساعت گذشته طرح مبارزه اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده و موفق به کشف انواع سلاح سرد از نوع قمه و قداره و دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش در نقاط آلوده و جرم‌خیز استان زنجان شدند.

او با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، افزود:  شهروندان بایستی پلیس را در اجرای ماموریت‌ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات درخصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در تامین امنیت جامعه شریک شوند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما