شناسهٔ خبر: 47715124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

ایران 3 – تاجیکستان صفر؛ نشست تئوری آزمون برای بازیکنان

فوتبال دختران کافا| برد درخشان دختران ایران در گام نخست/ اجرای پروتکل های بهداشتی در دوشنبه

دیدار تیم های فوتبال جوانان دختران ایران و تاجیکستان با برتری ۳ بر صفر شاگردان آزمون به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های فوتبال جوانان دختران ایران و تاجیکستان امشب جمعه ۲۱ خرداد از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد و با برتری پرگل دختران ایران به پایان رسید.

در دقیقه یک فاطمه شبان با پاس به موقع سارا دیدار، اولین گل ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۶ نگین زندی با پاس فوق العاده به زهره عرفانی، دومین گل ایران به ثمر رسید.

با تعویض طلایی از سوی مریم آزمون، محدثه زلفی با پاس خود به نگین زندی، گل سوم ایران به ثمر رسید.

مریم سروری، فاطمه ستوده، مریم محمدی، زینب عباسپور، کیمیا رحیمی نیا، زهرا معصومی، رقیه جلال نسب، فاطمه شبان، سارا دیدار، نگین زندی و زهره عرفانی ترکیب 11 نفره دختران ایران را در این بازی تشکیل می دادند.

محدثه زلفی به جای سارا دیدار، هستی فروزنده به جای زهرا معصومی، فاطمه پسندیده بجای زهره عرفانی و مبینا اعتماد در دقیقه ۹۰ بجای فاطمه شبان وارد زمین شدند.

نگین زندی در دقیقه ۵۶، هستی فروزنده در دقیقه ۸۳، فاطمه شبان در دقیقه ۸۵ و مریم جهان نجاتی (مربی تیم) در دقیقه ۸۷ از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

دیدار تیم های فوتبال جوانان دختران ازبکستان و افغانستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به سود ازبک ها به پایان رسید.

*ایران و تاجیکستان با قضاوت داور ازبکی

دیدار تیم های جوانان دختران ایران و تاجیکستان در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد که قضاوت این دیدار را رزایابانو یوسوپوا از ازبکستان بر عهده داشت. کمک های داور ازبکی الکساندرا کونچیکوا از ازبکستان، فاریشتاشیخ میری از افغانستان، یاسمین حیدری از افغانستان بودند.

*اجرای پروتکل های بهداشتی توسط ستاد برگزاری مسابقات

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال جوانان دختران پس از انجام پروتکل های بهداشتی ستاد کوید ۱۹ در تاجیسکتان، وارد ورزشگاه شدند. دیدار تیم های ایران و تاجیکستان در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد. پیش از ورود بازیکنان به استادیوم، دمای بدن ورزشکاران توسط تب سنج گرفته شد. علیرغم اینکه تاجیکستان در وضعیت سفید از لحاظ کرونا قرار دارد اما ستاد برگزاری مسابقات طبق قوانین و مقررات فیفا، AFC و کافا، کلیه پروتکل های مربوط به این ویروس را اجرا می‌کنند.

*نشست تئوری آزمون برای بازیکنان

کادر فنی تیم فوتبال جوانان دختران قبل از بازی با تاجیکستان نشست تئوری برگزار کرد. اعضای تیم فوتبال دختران ایران امروز و پس از صرف نهار و استراحتی کوتاه در کلاس تئوری کادر فنی تیم ملی حضور یافتند. مریم آزمون، سرمربی تیم در این کلاس نکات مدنظر خود را تشریح کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما