شناسهٔ خبر: 4769932 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ديدار معاون وزير امور خارجه سنگاپور با قائم مقام وزير امور خارجه کشورمان

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/02/06
در دیدار امروز معاون وزیر خارجه سنگاپور با قائم مقام وزیر امورخارجه کشورمان ، مرتضی سرمدی با ابراز خشنودی از سفر معاون وزیر امورخارجه سنگاپور به جمهوری اسلامی ایران سیر روابط فیمابین را مثبت خواند.
قائم مقام وزیر امورخارجه کشورمان افزود : انتظار می رود با کشف حوزه های جدید همکاری با توجه به ظرفیتهای موجود دو کشور زمینه لازم برای توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری بیش از پیش فراهم شود. .
سرمدی با اشاره به آ. سه .آن بعنوان یک سازمان منطقه ای موفق ، علاقه مندی جمهوری اسلامی ایران در تعامل بیشتر با این سازمان را مورد تاکید قرار داد.
آلبرت چوا معاون وزیر خارجه سنگاپور نیز در این دیدار گفت : تمدن ایران ریشه در تاریخ کهن دارد و سنگاپور احترام و اهمیت خاصی برای آن قائل است .
وی با ابراز خرسندی از روند و نتایج مذاکرات کشورمان و 1+5 اظهار امیدواری کرد مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور به دوران گذشته خود بازگردد و زمینه برای حضور شرکت های بزرگ و کوچک تجاری دو طرف خصوصا سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران مهیا شود.
معاون وزیر امور خارجه سنگاپور با ابلاغ سلام گرم وزیر امو خارجه کشور متبوع خود خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان ، دیدارهای رسمی مقامات دو کشور را گامی موثر در توسعه مناسبات فیمابین خواند.

نظر شما