شناسهٔ خبر: 47658940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حاتمی تشریح کرد؛

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌ شمالی

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ شمالی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، نشست علی‌اکبر رمضانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ شمالی و محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار و تفاهم‌نامه‌ای میان این دو نهاد امضا شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در این نشست اظهار کرد: در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی جمهوری اسلامی و ایجاد زمینه‌های نوآوری، شکوفایی، ارتقای سطح پژوهش‌های علمی و با توجه به ضرورت همکاری بین مؤسسه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی برای بالا بردن کیفیت و کمّیت فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک علمی و تحقیقاتی این تفاهم‌نامه منعقد شد.

حمید حاتمی بیان کرد: طراحی، راه‌اندازی و اجرایی کردن ساختارهای توسعه‌ای در حوزه علم و فناوری، برنامه‌های مشترک در حوزه‌های ترویج، گفتمان‌سازی و توسعه فناوری‌های راهبردی، تبادل اطلاعات و ظرفیت‌های نرم‌افزاری مورد نیاز، همکاری در اجرای پروژه‌های استانی علمی، آموزشی، پژوهشی، خدماتی و آزمایشگاهی ـ کارگاهی از اهداف مهم این تفاهم‌نامه است.

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌ شمالی

وی متذکر شد: تدوین برنامه‌های کاربردی به منظور ارتقای بهره‌مندی سازمان، ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی واحدهای استان خراسان‌شمالی در قالب اعطای مجوز کارگاه‌های امکان‌سنجی، آزمایشگاه‌های معتمد و همکار در زمینه‌های بتن، خاک و سنگدانه، هیدرولیک و پنوماتیک، برنامه‌ریزی و ایجاد بسترهای متناسب برای اعطای مجوز و انعقاد قراردادهای مرتبط به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی موضوع دستورالعمل تمدید و پروانه اشتغال به مهندسی از تعهدات نظام مهندسی ساختمان در تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی است.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

نظر شما