شناسهٔ خبر: 47642943 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توئیتر به کمک کاربران برای پیدا کردن اتاق‌های صوتی می‌آید

توئیتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران در پیدا کردن اتاق‌های صوتی مرتبط با هم کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موبایل سایروپ، توئیتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی در تلفن همراه است تا به کاربران کمک کند هنگام باز کردن برنامه، اتاق های صوتی زنده مرتبط را در این پلتفرم پیدا کنند.

این غول رسانه‌های اجتماعی خاطر نشان می‌کند که یافتن Spaces می‌تواند مشکل باشد، به همین دلیل شروع به آزمایش این ویژگی جدید با تعداد مشخصی از کاربران می‌کند. این برگه در میان نوار پیمایش بین برگه‌های جستجو و اعلان‌ها قرار می‌گیرد. توئیتر می‌گوید که می‌خواهد "هر زمان که توئیتر را باز می‌کنید، به بهترین و مرتبط‌ترین مکالمات صوتی بپیوندید. "

آزمایش محدود یک ویژگی جدید از سوی توئیتر

توئیتر اعلام داشت که "یک گروه کوچک و منتخب که همچنان به ارائه بازخورد و ایجاد مکالمات شگفت انگیز اقدام می‌کنند، فعلا به این برگه دسترسی خواهند داشت. " این پلتفرم با گذشت زمان به افراد بیشتری امکان دسترسی به این برگه را خواهد داد.

توئیتر در فکر ارائه یک ویژگی جدید دیگر

توئیتر آزمایش ویژگی شبیه به کلاب هاوس خود را در دسامبر سال ۲۰۲۰ آغاز کرد و اوایل سال جاری آن را راه اندازی کرد. محبوبیت این ویژگی ثابت شده است، زیرا کلاب هاوس تا چند هفته پیش فقط برای iOS وجود داشت و چند هفته است که برای اندروید هم ارائه شده است.

همچنین اخیرا شرکت توئیتر با انتشار بیانیه‌ای سرویس اشتراکی Twitter Blue را با ویژگی‌هایی مانند Undo Tweet و Reader Mode به صورت رسمی معرفی و راه اندازی کرد. کاربران همچنان می‌توانند به صورت رایگان از توئیتر استفاده کنند و قابلیت‌های خاصی از جمله ویرایش و اصلاح توئیت‌ها قبل از ارسال برای مشترکین این سرویس فعال است.

برای شروع، این سرویس برای کاربران کشور‌های کانادا و استرالیا فعال می‌شود. توئیتر قصد دارد با ارائه این سرویس و قابلیت‌های خاص آن، تجربه کاربران را در استفاده از این پلتفرم شخصی‌تر و واضح‌تر کند. 

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما