شناسهٔ خبر: 47563052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمایل کویت به حضور هواداران در رقابت‌های فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲

فدراسیون فوتبال کویت قصد دارد مسابقات گروه خود در رقابت‌های فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را با حضور تماشاگران برگزار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیون الکاس، فدراسیون فوتبال کویت تمایل دارد که به تعداد محدودی از هواداران، مطابق با شیوه نامه‌های بهداشتی اجازه ورود به استادیوم‌های ورزشی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بدهد.

اسامه المنور نماینده مجلس کویت  همچنین خواستار حضور هواداران در دیدار تیم ملی کویت برابر استرالیا در روز پنجشنبه شد. المنور روز سه شنبه در بیانیه‌های خود در حساب توئیتری خود گفت: تیم ما روز پنجشنبه مسابقه خود را برابر استرالیا برگزار می‌کند و  نیاز به حمایت هواداران خود دارد. شرایط مناسب برای حضور هواداران در این مسابقات باید فراهم شود و حتی به واکسیناسیون  و فاصله گذاری اجتماعی مناسب هم فکر کنیم.

تیم ملی کویت خود را برای شرکت در مسابقات مقدماتی آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا در چین ۲۰۲۳ آماده می‌کند. کویت میزبان مسابقات گروه B با حضور تیم‌های استرالیا، اردن، تایوان و نپال از ۳ ژوئن تا ۱۵ ژوئن خواهد بود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما