شناسهٔ خبر: 47521831 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیر کل کمیته ملی المپیک افغانستان با رئیس فدراسیون تنیس ایران دیدار کرد

دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان با رئیس فدراسیون تنیس ایران به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در خصوص نشست با محمود یونس دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان اظهار کرد: در این جلسه بحث و بررسی پیرامون آموزش مربیان تنیس کشور افغانستان صورت گرفت و مقرر شد همکاری ۲ جانبه فدراسیون‌ها در امور آموزش زیر نظر ITF صورت گیرد.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: در قالب اولین همکاری بین ۲ کشور تعدادی از مربیان تنیس افغانستان در ایران، آموزش‌های تئوری و عملی را سپری می‌کنند و از تجارب تنیس ایران برای ارتقای خود بهره می‌برند.

همچنین محمود یونس دبیر کل کمیته ملی المپیک افغانستان هدف از این نشست را ایجاد تفاهم نامه کمیته‌های ملی المپیک ایران و افغانستان و تبادل نظر با فدراسیون‌های ایران دانست و توضیح داد: خوشبختانه جلسات مختلف و مفیدی را در ایران گذراندیم که می‌تواند در ارتقای ورزش افغانستان مفید باشد.

محمود یونس از ملت ایران به عنوان یک ملت بزرگ و فهیم یاد کرد و گفت: ایرانی‌ها همیشه حامی افغانستان بوده اند و بدون شک از ظرفیت ورزش این کشور هم استفاده می‌کنیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک افغانستان تصریح کرد: ایران در رشته تنیس ظرفیت بالایی دارد که تلاش می‌کنیم مربیان خود را برای آموزش اعزام کنیم تا زمینه پیشرفت این رشته در افغانستان فراهم شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما