شناسهٔ خبر: 47439341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

انتشار اخبار غیرواقعی انتخاباتی در فضای مجازی پیگرد دارد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: با عاملان هر گونه تخریب و انتشار اخبار غیرواقعی انتخاباتی در فضای مجازی برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی آزادبخت,معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه با عاملان هر گونه تخریب و انتشار اخبار غیرواقعی انتخاباتی در فضای مجازی برخورد خواهد شد.گفت: همه برنامه‌ها باید با مجوز فرمانداری و بر اساس قانون صورت گیرد.

او در جلسه ستاد انتخابات و امنیت استان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی است اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان همدان را داریم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه همه باهم برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنیم گفت: تبلیغات همراه با در نظر گرفتن شیوه نامه های  بهداشتی به ستاد‌های انتخاباتی در استان ابلاغ خواهد شد.

 آزادبخت با تأکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در استان همدان و همکاری و تعامل خوب با ستاد انتخابات استان افزود: هرگونه تجمع باید از فرمانداری‌ها مجوز داشته باشد و همه برنامه‌ها باید با مجوز فرمانداری و بر اساس قانون صورت گیرد.

انتهای پیام/غ

نظر شما