شناسهٔ خبر: 47406926 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام تصویری اکبر عبدی از بیمارستان/ دست کسانی را که فراموشم نکردند می‌بوسم + فیلم

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از بیمارستان پیام ویدئویی ارسال کرده که مخاطبینش نگران نباشند، دوران نقاهت را می‌گذراند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته پیگیرِ بیماری اکبر عبدی از بیمارستان شدیم همسرش در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم  تأکید کرد که حال اکبر عبدی خوب است و فقط برای بالا رفتن فشار او به بیمارستان هاشمی‌نژاد مراجعه کرده‌اند و با تنظیم فشار به منزل خواهند رفت و جای نگرانی وجود ندارد. از همه محبت مردم که همواره پیگیرِ سلامتی همسرم بوده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امروز اکبر عبدی در پیام ویدئویی برای مخاطبانش از حال و روزِ خود گفته است. او ضمن تشکر از عوامل سریال روزهای آبی از دلیل خود برای مراجعه به بیمارستان گفت و از همه کسانی که او را از یاد نبرده و دعایش کرده‌اند تشکر کرده است. او برای چکاپ به بیمارستان مراجعه کرده، با توجه به اخباری که در مورد بستری شدنش در رسانه‌ها منتشر شده و با توجه به این که در حال حاضر سریال جدید "روزهای آبی" را روی آنتن دارد توضیحاتی داده که در ویدئوی زیر می‌بینید.

اکبر عبدی , تلویزیون , صدا و سیما , سریال , شبکه پنج , فیلم ,

اکبر عبدی در این ویدئو تأکید کرده است: اولاً از مدیر شبکه پنج سیما تشکر می‌کنم، بابت شرایطی که به وجود آورند تا این سریال خوب و خانوادگی ساخته شود؛ از تهیه‌کننده سریال و آقای عبدی و از دوستان کارگردان و همه عوامل تشکر می‌کنم. 

وی افزود: از زمستان 1399 تا اوایل 1400 و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم، یعنی خردادماه بچه‌ها تلاش کردند از همه این دوستان خصوصاً نادر سلیمانی، امیر غفارمنش دوست داشتنی و ویدا جوان، فریبا متخصص و سامان صفاری و همه دوستان بازیگر دیگر تشکر می‌کنم.

اکبرعبدی گفت: اگر به بیمارستان آمدم برای این است که 4 سال است پیوند کلیه شده‌ام و زیر نظر پروفسور عطایی پورم، برای چکاپ هر دو ماه یا سه ماه یک بار باید خدمت ایشان بیایم.

این بازیگر محبوب افزود: یک مقدار تب خفیف داشتم، ایشان گفتند باید حتما بستری شوم، شاید عفونتی باشد، به همین دلیل دو سه روزی بستری شدم و آنتی بیوتیک مصرف می‌کنم؛ خدا را شاکرم که حالم بسیار بسیار خوب است و طی امروز و فردا مرخص می‌شوم.

وی ضمن تشکر از همه مردم اظهار داشت: از همه دوستانی که بابت مریضی من نگران بودند، همه انسان‌های شریفی که مخصوصاً در شب‌ قدر و ماه مبارک رمضان برایم دعا کردند از همه تشکر می‌کنم و دست همه آن‌هایی که یک بنده را فراموش نکرده‌اند را را می‌بوسم. و برای همه‌شان آرزوی سلامتی می‌کنم، به امید دیدار. اگر خدا خواست و افتخار پیدا کردم که در کارهای دیگر در خدمتتان باشم دست همه‌تان را می‌بوسم.

انتهای پیام/

نظر شما