شناسهٔ خبر: 47400344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیشرفت 95 درصدی کشتارگاه دام تویسرکان

مدیر دامپزشکی تویسرکان پیشرفت فیزیکی پروژه کشتارگاه دام این شهرستان را 95 درصد دانست و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در صورتی که پروژه کشتارگاه دام تویسرکان به مشکلی برنخورد 6 ماهه آینده به بهره‌برداری برسد .

صاحب‌خبر -

احمد اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان پیشرفت فیزیکی پروژه کشتارگاه دام این شهرستان را ۹۵ درصد دانست و اظهار کرد: کشتارگاه دام تویسرکان توسط بخش خصوصی«عباس مراتی» در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در حال احداث است.

وی هدف از اجرای این پروژه را تامین نیاز کشتار دام سبک و سنگین شهرستان در زیربنای یک‌هزار و ۴۵۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: ظرفیت پیش‌بینی شده در پروانه این پروژه برای دام سبک ۱۵۰ راس و برای دام سنگین ۴۰ راس است.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه  کشتارگاه دام در حال احداث تویسرکان مجهز به سردخانه پیش‌سرد است اضافه کرد: بخش زیادی از کار پروژه به اتمام رسیده و تجهیزات داخلی مانده که امیدواریم سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در صورتی که پروژه کشتارگاه دام تویسرکان با مشکلی مواجه نشود ۶ ماهه آینده به بهره‌برداری برسد خاطرنشان کرد: این پروژه بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است.

اسکندری با تشکر از حمایت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خصوص این پروژه، خواستار همکاری محیط زیست و اداره برق برای تسریع در امور اجرایی کشتارگاه شد بیان کرد: با راه‌اندازی کشتارگاه دام تویسرکان حدود ۴۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/89010

نظر شما