شناسهٔ خبر: 47386309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسکان زوجین بی بضاعت و اطعام در غدیر، نیات واقف خراسان جنوبی

مسئول نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه خضری دشت بیاض گفت: یک واقف با ثبت دو مورد وقف، نیات خود را در جهت اسکان زوجین بی بضاعت و اطعام در عید غدیر به اجرا گذاشت.

صاحب‌خبر -

حسن زاده مسئول نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه خضری دشت بیاض در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: یک واقف نیک اندیش در شهر خضری، دو وقف جدید را به ثبت رساند.

او افزود: در یکی از این موارد، یک قطعه زمین مسکونی به علاوه اعیان آن وقف شد که متراژ عرصه آن ۱۸۰ مترمربع و اعیان آن ۲۵۰ مترمربع است.

حسن زاده با اشاره به اینکه این زمین در دو طبقه مسکونی وقف شده است، اظهار کرد: یک واحد تجاری نیز در این موقوفه موجود است و نیت واقف از وقف این زمین، استفاده از آن برای اسکان طلاب و یا زوجین بی بضاعت است و ارزش آن ۱۶ میلیارد ریال برآورده شده است.

مسئول نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه خضری دشت بیاض تصریح کرد: در دیگر وقف ثبت شده، ۱۰۰ سهم از سهام شرکت سهامی زراعی خضری به ارزش ۲ میلیارد ریال وقف شد.

او ادامه داد: نیت واقف از وقف این مقدار سهام، استفاده از درآمد آن برای برپایی جشن و اطعام در روز عید غدیر و روضه خوانی در ماه محرم و اطعام عزاداران در شب شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) است.

انتهای پیام / س

نظر شما