شناسهٔ خبر: 47384494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دولت آینده باید عمیقاً معتقد به تحول اساسی در اداره امور اجرایی کشور باشد

در نشست جبهه مردمی درامتداد مقاومت مطرح شد: رئیس جمهور ایران اسلامی باید انقلابی و ولایت مدار و مردمی و مرد عمل و کاربلد باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از لرستان : نشست جبهه مردمی در امتداد مقاومت  "حامیان مردمی دکتر سید ابراهیم رئیسی" برگزار شد.
در ابتدای این نشست جواد فاضلی کوهسرک دبیر جبهه  در امتداد مقاومت اظهار داشت: گفتمان ما، گفتمان ولایتمداری و ارادتمندی است و هرگز در این مسیر از راه حقیقی زاویه و انحراف پیدا نمی کند، همین اینکه کوچکترین انحراف و زاویه گرفتن از این مسیر را خطا و اشتباهی بزرگ می دانم و هر کس در این مسیر اشتباه کند به عهد خود پایبند نبوده است.
وی تاکید کرد: تا زمانی که رئیسی پشت سر رهبری و ولایت هستند، ما با ایشان هستیم وگرنه عهد و پیمانی با جریان و گروهی نداریم.
دبیر جبهه مردمی در امتداد مقاومت  تاکید کرد: رئیسی حاضر نیست ایده‌های انقلاب در حوزه پیشرفت و عدالت را فدای عوام فریبی و سیاه نمایی و سیاست‌های زودگذر کند.
دبیر جبهه مردمی در امتداد مقاومت  با بیان اینکه اولین ویژگی‌های انتخاب اصلح  از دیدگاه رهبری شاخص گفتمان مقاومت است گفت: نباید به گفتمان سازش و انشقاق رای دهیم، باید بدانیم که سازش با آمریکا کینه و دشمنی را کم نخواهد کرد.
وی افزود: دو نظریه در خصوص آمریکا در کشور وجود دارد، برخی فکر می‌کنند که سازش با آمریکا تمام مشکلات را حل خواهد کرد و بر این اصرار دارند که دست به سینه در مقابل آمریکا نرمش نشان دهیم اما برخی نیز با این تفکر مخالف هستند و مقاومت اقتدار را تنها راه رهایی می دانند و تجربه نشان داده است که هیچ دولتی یا ملتی جز با اقتدار و مقاومت حق خود را نخواهد گرفت.
در ادامه دبیر جبهه مردمی در امتداد مقاومت با توجه به اتفاق نظر انقلابیون در حمایت از دکتر سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: این ستاد فعالیت های مشترکی را در راستای تشریح ویژگیهای دکتر سید ابراهیم رئیسی  و معرفی هر چه بیشتر ایشان ساماندهی می کنند.
جوادفاضلی ضمن تقبیح حرکت‌های تخریبی برخی کاندیدا و هواداران کاندیداها تاکید کرد: رئیسی شخصیتی انقلابی است که کاملا در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.
در ادامه این نشست دبیرجبهه مردمی درامتداد مقاومت گفت : کسی باید سکاندار انقلاب باشد که در تراز انقلاب اسلامی باشد.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور اسلامی ایران که امید مستضعفان جهان است باید در قامت انقلاب و نظام اسلامی باشد، آنکه انقلاب اسلامی را یک ابر قدرت جهانی نمی داند، شخصیت مناسبی برای ریاست جمهوری نیست. دبیر ستاد جبهه مردمی  در امتداد مقاومت بیان داشت: رئیس جمهور ایران اسلامی باید یک انقلابی باشد، باید در راستای گفتمان انقلاب حرکت کند و از حقوق مظلومان جهان، بتواند با منطق بلیغ دفاع کند و گفتمان انقلاب را تبیین نماید،
وی گفت: رئیس جمهور اسلامی باید ولایت پذیری اش از همه بیشتر باشد و مدافع ولایت باشد، جواد فاضلی  افزود: رئیس جمهور باید ساده زیست باشد تا مردم ضعیف به گفتمان انقلاب دلگرم شوند و تمام این شاخص ها در دکتر رئیسی تبلور یافته است.
در ادامه این نشست جوادفاضلی با تاکید بر اینکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن اصلی‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران است، گفت: انقلابی بودن با اشرافیگری، رفاه طلبی و عافیت طلبی هیچگونه قرابتی ندارد.
وی گفت: هر چند پرداختن به اقتصاد و معیشت مردم یک ضرورت عینی است، اما توجه بیش از حد و افراطی به این موضوع و عدم توجه به سایر ضرورت ها ی فرهنگ انقلاب اسلامی نقصی است که در سخنان عموم کاندیداهای ریاست جمهوری مشاهده می شود.
ضعف مدیریت اجرایی و انحراف از ارمانهای مبنایی و بخشی نگری و گم کردن اولویت ها ، تن دادن به ساختارهای فرسوده و جهت گیری های چند گانه و متعارض و بوروکراسی ناکارآمد و مزاحم و سیاست زدگی و چشم دوختن به بیگانگان و عدم نگاه به توان داخلی وتحقیر آن از مشکلات عدیده دولت فعلی میباشد.
دولت آینده باید عمیقا معتقد به تحول و تغییر اساسی ریل اداره امور اجرایی کشور به نفع مردم باشد تا در آینده ای نزدیک تلخ کامی های ناشی از بی عدالتی خمودگی و حاشیه سازی و فرتوتی دولت خسته از پیری و تنبلی به طمع شیرین و خواستنی احساس اجرای عدالت مبدل گردد که عامل اصلی وضعیت امروز کشور داخلی است.
که میتوان علت اصلی شکل گیری این وضع به سو تدبیرها ، ناکارآمدی و تضیع فرصت ها ی خدمتگزاری باز میگردد قرار نیست از درد مردم بیخبر باشیم قرار نیست مردم در فشارهای اقتصادی بی پناه بمانند که آقای روحانی از آمدن به میان مردم واهمه داشت.
از اولویت های آقای رئیسی تامین اشتغال پایدار میباشد و اجازه بیکاری و اخراج ظالمانه کارگران را نخواهد داد که در زمان حضور در قوه قضائیه خیلی از کارخانه های تعطیل که کارگران آن بیکار شده بودند توسط ایشان به کار خود برگشتند.
یکی از ویژگی های دولت آقای رئیسی این است که پاسدار آزادی بیان و قلم و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی متعلق به همه ایران است.
آقای رئیسی برای مبارزه بی امان با فقر و فساد به صورت مستقل آماده است که نتیجه انتخابات باید تحول واقعی یعنی بازگرداندن امید و نشاط به زندگی مردم باشد.
اگر فساد و مبارزه با فساد در کانون های اصلی خود مهار نشود جریان آن در شکل های مختلف ادامه میآید و بلکه روز به روز گسترده تر و این دمل چرکین و عفونی فراگیر میشود.
همیشه وقتی از موضع قدرت در دیپلماسی خارجی صحبت کرده ایم و از توانمندی داخلی و تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا مخصوصا همسایگان میتوان موفق تر بود.
تغییرات جزئی و پنهان کردن مسائل اصلی مردم در تعارفات سیاسی و زد و بندهای جناحی دردی از مشکلات را درمان نمیکند.
یکی از ارکان دولت آقای رئیسی مسئولیت های اصلی بردوش جوانان و نخبگان تحول خواه متخصص پاک و ضدفساد خواهد بود که هرکجا به آنها اعتماد شد قدرت و افتخار برای ایران آفریده اند.
استفاده از نخبگان و نقش آفرینی نخبگان از اولویت ها میباشد. که با این کار و توجه به محرومان و مستضعفان و طبقات پایین جامعه عزت از دست رفته برخواهد گشت.
در خصوص اظهارت آقای علی لاریجانی که گفته بودند تصمیم در شرایط سخت شجاعت میخواهد  به نظر من شجاعت نمی خواهد تفکر و تعقل میخواهد تصمیم درست باید گرفت بطور مثال تصمیم نادرست و بدون عقل و تدبیر این بود که  برجام را در بیست دقیقه تصویب کنند.
در خصوص حوزه اقتصاد هم که گفتن نه پادگان است نه دادگاه رای ما به دادگاه و پادگان است همان دادگاهی که کارخانجات را به مردم بازگردانید و همان دادگاهی که طبری ها را محاکمه کرد و خیلی از اقازاده ها را سرجاشون نشاند و خیلی ها را هم باید در ادامه راه سرجاشون نشاند و محاکمه کرد. مثل برادر روحانی مثل خواهر زاده روحانی مثل دختر نعمت زاده مثل برادر جهانگیری و ... همان پادگانی که در مکتبش سردار دلها را برای مرد  بودن در میدان نبرد تربیت کرد همانی که عزت و آرامش را مدیون خون پاکش و پاکشان هستیم "سلیمانی ها همدانی ها  باکری ها همت ها شیرازی ها و..."
آقای رئیسی تحول را در قوه قضائیه را شروع و اجرای عدالت تداوم پیدا  کرده است و خواهد کرد در کنار مهم بودن قوه قضائیه که دغدغه همه می باشد و در کنار آن مهم بودن قوه مجریه و وضعیت نابسامان معیشت مردم و گرانی روزانه و بیکاری و وضعیت اقتصادی مواجه هستیم دولت روحانی به درستی حرکت نمی کرد به آشفتگی سیاسی دامن میزد. دولت روحانی مقید به قانون گرایی نبود تلاش روحانی و دولتشان ایجاد آرامش نبود قانونمدار و علاقمند به فعال کردن اقتصاد به نفع مردم نبود و مملکت را نابود کرد.
شعار ما پایان اشرافیت خانوادگی  و ""دولت مردمی برای ایران قوی ""شعاری مناسب میباشد  که انشالله دولت انقلابی آغازیست بر پایان زالو صفتان و لیبرال ها و ناکثین قاسطین و مارقین.
و در پایان اعلام حمایت جبهه مردمی در امتداد مقاومت  از دکتر سید ابراهیم رئیسی را اعلام میدارم و انتظار مشارکت حداکثری به امر رهبری معظم انقلاب را دارم.
لازم به ذکر است تمام ستادهای این جبهه در سی و یک استان فعال میگردد و موازی با ستادهای مرکزی همه حول یه محور در راستای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری  فعالیت خواهیم کرد.  فعالیت این ستاد بعد از انتخابات نیز تداوم خواهد داشت.

48

برچسب‌ها:

نظر شما