شناسهٔ خبر: 47370462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیم فوتبال لیل به دنبال تاریخ سازی / پاری سن ژرمن و موناکو در آرزوی قهرمانی

یکشنبه شب، هفته پایانی لیگ فوتبال فرانسه با برگزاری ۱۰ مسابقه به اتمام خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی مسابقات لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) امشب و با برگزاری ۱۰ دیدار همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه پیگیری خواهند شد. مسابقاتی که از حساسیت خاصی برخوردار هستند؛ چرا که ۳ تیم لیل، پاری سن ژرمن و موناکو که به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم جدول لوشامپیونه قرار دارند، شانس قهرمانی در مسابقات این فصل را داشته و امیدوارند که بتوانند قهرمانی این مسابقات را کسب کنند.

بد نیست به ۳ بازی حساس و تاثیر گذار مسابقات این هفته لیگ فرانسه نگاهی کوتاه بیندازیم.

آنژه - لیل

در مهمترین مسابقه هفته پایانی لیگ فرانسه، تیم فوتبال لیل باید در خانه آنژه به مصاف این تیم برود. دیداری که شاگردان گالتیر با پیروزی در آن و بدون توجه به نتایج سایر مسابقات، قهرمان لوشامپیونه خواهند شد.

تیم فوتبال لیل که به دلیل تساوی خانگی خود در هفته گذشته کمی در جدول لوشامپیونه با مشکل مواجه شده، امیدوار است که با پیروزی مقابل آنژه بعد از ۱۰ سال و برای چهارمین بار در تاریخ خود قهرمان لوشامپیونه شود.

تیم فوتبال لیل هم اکنون با ۸۰ امتیاز در رتبه اول جدول لوشامپیونه قرار دارد.

لانس - موناکو

تیم فوتبال موناکو که شانس کمتری نسبت به تیم‌های لیل و پاری سن ژرمن برای قهرمانی لوشامپیونه دارد، باید در زمین تیم فوتبال لانس به مصاف این تیم برود. شاگردان نیکو کواچ برای قهرمانی علاوه بر پیروزی در بازی خود، نیازمند شکست هر ۲ تیم پاری سن ژرمن و لیل نیز هستند. اتفاقی که شاید کمی دور از انتظار باشد.

تیم فوتبال موناکو که به تازگی فینال جام حذفی فرانسه مقابل پاری سن ژرمن را با شکست به اتمام رسانده و قهرمانی و کسب جام را در این بازی‌ها از دست داده، امیدوار است که بتواند برای نهمین بار و بعد از ۴ سال قهرمان لوشامپیونه شود.

تیم فوتبال موناکو با ۷۷ امتیاز در رتبه سوم جدول لوشامپیونه قرار دارد.

برس - پاری سن ژرمن

تیم فوتبال پاری سن ژرمن یکشنبه شب در چارچوب دیداری حساس به مصاف تیم برس می‌رود. پاریسی‌ها برای قهرمانی در لوشامپیونه، تنها باید در این بازی خارج از خانه به پیروزی دست یابند و در طرف دیگر رقیب رده اولی آن‌ها، لیل در مسابقه همزمان خود مقابل آنژه به پیروزی نرسد؛ در غیر این صورت تیم فوتبال لیل با پیروزی با هر نتیجه‌ای قهرمانی لیگ فرانسه را از پاریسی‌ها خواهد گرفت.

پاریسی‌ها که در ۸ فصل اخیر ۷ مرتبه قهرمان این مسابقات شده اند، امیدوارند که برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لوشامپیونه شوند و تعداد قهرمانی‌های خود را در تاریخ این مسابقات را دو رقمی کنند و به ۱۰ برسانند.

شاگردان پوچتینو که به تازگی قهرمان جام حذفی فرانسه شده اند، هم اکنون با ۷۹ امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم فوتبال لیل در رتبه دوم جدول لوشامپیونه قرار دارند.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما