شناسهٔ خبر: 47360978 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجهیزات و نرم‌افزار‌های تخلیه و بارگیری در بوشهر بهره‌برداری شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از بهره‌برداری تجهیزات لجستیکی و نرم افزار‌های کمک کننده به روند تخلیه و بارگیری با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در بندر بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آیین بهره‌برداری از تجهیزات لجستیکی کمک کننده به روند تخلیه و بارگیری بیان کرد: تجهیزات بهره‌‏برداری شده شامل یک دستگاه جرثقیل ۵۵ تنی، سه دستگاه خودرو عملیاتی و همچنین نرم افزاری که نقش موثر در کمک به نیرو‌های عملیاتی و فرایند تخلیه و بارگیری کالای فله در مجتمع بندری نگین است.

او افزود: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا از اوایل دهه هشتاد به عنوان شریک تجاری در بندر بوشهر حضور داشته و بخش زیادی از رونق تجاری این بندر برگرفته از تلاش‌‏هایی شرکت یادشده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: امید است با برطرف شدن تحریم‌ها امسال رشد و شکوفایی هرچه بیشتر بندر بوشهر و سرمایه ‎گذاری بیشتر از سوی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بندر فراهم شود.

ارجمندزاده عنوان کرد: ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر سالانه هفت میلیون تن است که با تکمیل طرح‌های بندری در مجتمع بندری نگین هشت میلیون تن به این ظرفیت افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا نیز گفت: سرمایه ‎گذاری در تجهیزات لجستیکی بندر بوشهر به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان و در راستای اجرای مفاد قرارداد‌های شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بندر بوشهر انجام شده است.

فرخ طراح زادگان بیان کرد: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با مجموعه زیادی از تجهیزات در بنادر پنج‌گانه ایران حضور دارد، اما مجموعه بندر بوشهر به عنوان مرکزیت اصلی این شرکت از اولویت بالایی در تامین تجهیزات برخوردار است.

او ادامه داد: این شرکت مهیا است تا در پساتحریم و افزایش قابل توجه حجم تخلیه و بارگیری بتواند نقش پررنگ‌تری نسبت به سال‎‌های گذشته داشته باشد.

انتهای پیام/م

نظر شما