شناسهٔ خبر: 47344722 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه کرج:

امروز اسرائیل در بدترین وضع است/ شورای شهر جدیدی به میدان بیاید

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: امروز اسرائیل با تمام تجهیزات خود توان دفاع ندارد و به بدترین وضع دچار شده است.

صاحب‌خبر -

امروز اسرائیل در بدترین وضع است/ شورای شهر جدیدی به میدان بیایدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در البرز در خطبه‌های این هفته خود بابیان این‌که در سالگشت پیروزی در عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر بوی آزادی بیت‌المقدس به مشام می‌رسد، گفت: این شور و هیجان جدیدی که در منطقه، قدس، غزه و کرانه غربی رود اردن به وجود آمده است نوید پیروزی و ازکارافتادن ماشین جنگی دشمن را می‌دهد؛ بله می‌کشند و تخریب می‌کنند و آواره می‌کنند اما مانند کرم ابریشمی که به دور خودش می‌تند تا درنهایت خفه می‌شود عمل می‌کنند همه این‌ها تلاش برای نابودی خودشان است.

او افزود: هدایت‌های حکیمانه امام المسلمین و حضور حاج قاسم و همراهانش در میدان و کمک‌های مستشاری، دست مقاومت فلسطین را پر کرد به‌طوری‌که در انتفاضه جدید شاهد حضور گسترده مردمی با استفاده از سلاح‌های جدید هستیم.

امام جمعه کرج البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مقاومت، گفت: حضرت آقا یک‌وقت فرمودند غزه و کرانه غربی رود اردن مسلح شوند و چند روز قبل هم به تلاحم، همبستگی و پیوستگی عمومی اشاره کردند و امروز با همین رویکرد و شعار القدس اقرب، وضعیت سفاکان صهیونیست به‌شدت سخت شده است.

او با تأکید بر این‌که امروز اسرائیل به بدترین وضع دچار است و با پیچیده‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات و رصد شبانه‌روزی نمی‌تواند یک باریکه را تحت کنترل داشته باشد، گفت: بله آسیب می‌زند نزدیک سیصد نفر کودک و زن و غیرنظامی را به شهادت رسانده است اما در این نوبت همه باهم پیوسته آمده‌اند و در طی این ده یازده روز ۳۵۰۰ موشک بر سرشان ریخته‌اند و ۲ میلیارد دلار خسارت وارد کرده‌اند و ۳۰ درصد کارخانه‌های‌شان را از کار انداخته‌اند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان این‌که مقاومت مردم فلسطین، جامعه جهانی را با همه محدودیت‌ها به خاطر بیماری و ویروس کرونا به حرکت درآورد، گفت: تظاهرات در خود آمریکا را حتماً دیدید. امروز اسرائیلی که دو سال است نتوانسته برای خودش دولت تشکیل دهد بعد از خرابکاری‌های نطنز به‌خوبی این را فهمیده است که اگر یکی بزند مستقیم و غیرمستقیم ده تا می‌خورد. موشک‌های مقاومت که هنوز از همه‌ی نمونه‌ها، رونمایی نکرده است کابوسی را برای اسرائیل درست کرده که از ترس مردن زودتر می‌میرند.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: به کسانی که کشور را باسیاست‌های‌شان ازنظر اقتصاد و معیشت و اشتغال به این روز انداختند و حال گریه می‌کنند که کذا و کذا؛ به کسی که رعایت اخلاق را نمی‌کند و به کاندیداهای دیگر با اشاره و با صراحت طعنه می‌زند رأی ندهید؛ به کسی که وقتی مسئولیت داشته نسبت به آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت بوده و دفاع نکرده و مسیر را برای گرفتار شدن مردم هموار کرده رأی ندهید؛ به افکاری که اگر مدیریت را به دست بگیرند برای مردم و ارزش‌های انسانی اعتباری قائل نیستند رأی ندهید.

او با اشاره به انتخابات شوراهای شهر، افزود: به نظرم باید بگذارید افکار جدید با ایده‌های نو و برنامه‌های تازه وارد عرصه شوند. گذشتگان کار خودشان را کردند. مدیریت این شهر چندین سال دست یک گروه و یک فکر بوده است کارشان را دیده‌ایم و نشان دادند.

امام جمعه کرج گفت: خوب است که فضاها را بازکنیم برای افراد دیگری؛ کسانی که غیر از شاخص‌های گفته‌شده برای فرهنگ، حمل‌ونقل شهری، نماها، پارکینگ، رفاه شهری، فضای سبز، پسماند، آلودگی هوا و امثال این‌ها برنامه داشته باشند و عرضه کنند صلاحیت رأی آوری دارند؛ سیاسی‌کاری را کنار بگذارید. برنامه‌های‌تان را اعلام کنید. مردم خودشان به شما رأی خواهند داد و صلاحیت‌های لازم را مردم بهتر تشخیص خواهند داد.

انتهای پیام/د.خ

برچسب‌ها:

نظر شما