شناسهٔ خبر: 47328289 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

محسنی اژه‌ای: بستر فساد از بین نرود هزاران پرونده دوباره تولید می‌شود

ایرنا نوشت: معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد در همه ساحت‌ها گفت: بستر فساد باید از بین برود زیرا اگر این امر صورت نگیرد، دوباره مشکل آفرین خواهد بود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در مراسم معارفه رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: اگر این زمینه و بستر از بین نرود، هزاران پرونده دوباره تولید می‌شود و این مشکل آفرین خواهد بود. 

وی اضافه کرد: باید این امر مورد توجه عوامل و مسوولان قرار گیرد تا زمینه و ریشه فساد حذف و ریشه کن شود. 

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به لزوم قدم برداشتن در مسیر حق برای رسیدن به پیروزی همیشگی، خطاب به قضات اظهار کرد: باید اهل مشورت و تحقیق باشیم و اگر نتوانیم همه جوانب را ببینیم، نمی‌توان به درستی قضاوت کرد. 

اژه ای تاکید کرد: دشمن به دنبال اختلاف افکنی و برهم زدن آرامش در کشور است و در زمان خاص هم عملکرد متفاوتی دارد و ما هم باید در این زمان‌های خاص هوشیار باشیم. 

وی با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی برای رسیدن به نتیجه مطلوب بیان کرد: در آستانه انتخابات باید در کنار هم باشیم و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنیم. 

معاون اول قوه قضاییه گفت: با وجود تلاش دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، انتخاباتی پرشور و با صلابت را تجربه خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کاری نکنند که تهییج در جامعه ایجاد شود، باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند و باید به این امر توجه شود که نقد کردن غیر از هتاکی و تهمت است. 

در ادامه این مراسم ناصر عتباتی به عنوان رییس جدید دادگستری آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات علی اکبر گروسی رییس قبلی دادگستری آذربایجان‌غربی با اهدای لوحی تجلیل شد. 

47231

نظر شما