شناسهٔ خبر: 47313415 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گرامیداشت حماسه ماندگار و تاریخ ساز سوم خرداد از قاب شبکه مرکز آبادان

سی و نهمین سالروز آزادسازی سرزمین ایثار و مقاومت در قاب شبکه های استانی و سراسری پاس داشته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ناصر بهرام مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان با گرامیداشت حماسه ماندگار و تاریخ ساز سوم خرداد، گفت: در کنار مرور جانفشانی مردم و مدافعان وطن در ۴۵ روز مقاومت و آزادسازی خرمشهر، نگاه عمیق به اقتصاد مقاومتی، پیشرفت و توسعه، خدمات نظام، کاستی ها و چالش ها نیز مبتنی بر فرمایش رهبر معظم انقلاب -«خرمشهرها در پیش است» - تولید و پخش می شود.

او افزود: واحد سیار سیمای مرکز آبادان یکم تا سوم خرداد از سحرگاه تا شامگاه با استقرار در نقاط خاطره انگیز شهر نظیر ساحل رودخانه کارون و موزه دفاع مقدس، مهیای برقراری ارتباط زنده با شبکه های سراسری و استانی است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان از پخش زنده محفل انس با قرآن از شبکه قرآن و معارف سیما، پخش مستندها و فیلم تلویزیونی "اوپاتان" محصول شبکه آبادان نیز برای نخستین از شبکه های سراسری خبر داد.

بهرام ادامه داد: رادیو آبادان نیز با ویژه برنامه "ایرانشهر" میهمان شبکه های رادیویی استانی و سراسری خواهد بود و "شهرآزاد"، "عملیات بیت المقدس"،"شب های ایران" و معجزه در خیابان ۱۱"، را هم در قالبهای مختلف به روی آنتن می برد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان:  مرور عملیات بیت المقدس، دستاوردها و پیشرفت های اقتصادی-صنعتی و چالش های امروز خرمشهر نیز در اولویت کاری برنامه سازان خبر و فضای مجازی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ د

نظر شما