شناسهٔ خبر: 47303266 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فینال جام حذفی فرانسه؛

پاری سن ژرمن - موناکو / یک برد تا قهرمانی!

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و موناکو در چارچوب دیدار فینال جام حذفی فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و موناکو، چهارشنبه شب و در چارچوب دیدار فینال جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف هم می‌روند. دیداری که شاید تنها جامی باشد که این ۲ تیم در این فصل از مسابقات فوتبال فرانسه می‌توانند به دست آورند.

در یک طرف این مسابقه تیم متمول پاری سن ژرمن حضور دارد. تیمی که با ۹ عنوان قهرمانی در تاریخ مسابقات جام حذفی فرانسه پر افتخار‌ترین باشگاه در تاریخ این مسابقات است و در صورت قهرمانی می‌تواند اولین باشگاهی باشد که قهرمانی‌های خود را در جام حذفی فرانسه ۲ رقمی می‌کند.

شاگردان پوچتینو که در ۷ فصل گذشته ۶ بار عنوان قهرمانی جام حذفی فرانسه را به دست آورده اند، امیدوارند که این بار با هدایت سرمربی آرژانتینی خود، یعنی پوچتینو قهرمان این مسابقات شوند.

پوچتینو، سرمربی پاریسی‌ها که از هفته هفدهم لیگ یک فوتبال فرانسه هدایت این تیم را بر عهده گرفت، با قهرمانی در جام حذفی فرانسه می‌تواند دومین جام تاریخ مربیگری خود را باز هم با پاری سن ژرمن کسب کند. پوچتینو در روز‌های اول مربیگری خود در پاری سن ژرمن موفق به قهرمانی در سوپرکاپ این کشور نیز شده بود.

در طرف دیگر این مسابقه، شاگردان نیکو کواچ در موناکو در مسابقات این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند و حتی تا یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ، همچنان شانس قهرمانی را دارند، امیدوارند که با شکست تیم پاریسی اولین جام خود را در مسابقات جام حذفی پس از قهرمانی این تیم در این مسابقات و در سال ۲۰۰۳ کسب کنند.

نکته جالب تقابل‌های این ۲ تیم در این فصل، شکست تیم پاری سن ژرمن در ۲ بازی رفت و برگشت مقابل تیم فوتبال موناکو است. پاریسی‌ها یک بار با هدایت توخل و یک بار نیز با حضور پوچتینو روی نیمکت خود مقابل تیم فوتبال موناکو شکست خورده اند.

تیم فوتبال موناکو در تاریخ جام حذفی فرانسه تنها یک بار موفق به کسب قهرمانی این مسابقات شده است.

تیم‌های فوتبال موناکو و پاری سن ژرمن، چهارشنبه شب از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما