شناسهٔ خبر: 47280737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجیدی: پیروانی در جایگاهی نیست که درباره هواداران استقلال اظهار نظر کند

مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد مجیدی، مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات دربی استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در جایگاهی نیست که در مورد هواداران تیم استقلال اظهار نظر کند. پیروانی در نیمه اول به کمک داور و ناظر بازی توهین کرد و من تعجب می‌کنم که داور و ناظر چرا با پیروانی برخورد نکردند.

او ادامه داد: هفته گذشته برای تیم سپاهان مقابل پرسپولیس یک پنالتی گرفته نشد و در دربی نیز پنالتی تیم ما نادیده گرفته شد. ما ۶ ماه پیش پرسپولیس را در جام حذفی شکست دادیم و این قدر خوشحالی نکردیم. اگر مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس مصاحبه نمی‌کند، چون بلد نیست دروغ بگوید. پرسپولیس در این چند ماه ۳۰ میلیارد تومان از همراه اول گرفته است و ۴ سال با شلوغ کاری قهرمان لیگ برتر فوتبال شده اند. ما در روزی که همه بازیکنان اصلی پرسپولیس در زمین بودند، باید آن‌ها را شکست می‌دادیم؛ اما متاسفانه داور پنالتی تیم ما را در دقایق ابتدایی بازی نگرفت.

او بیان کرد: اگر کمیته انضباطی با اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان برخورد لازم را می‌کرد، ما شاهد رخ دادن مجدد این اتفاقات در دربی نبودیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما