شناسهٔ خبر: 47278212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری دزفول:

جای شورای اطلاع‌رسانی در دزفول خالی است

دزفول- ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری دزفول با تاکید بر لزوم تاسیس انجمن مشترک روابط عمومی و رسانه‌ها تحت عنوان شورای اطلاع‌رسانی در این شهرستان گفت: مسائل کلان شهر را می‌توان در این شورا مطرح و درخصوص آنها تصمیم گیری کرد تا یک سیاست واحد اطلاع‌رسانی داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

مسعود پرموز دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم تقویت روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای اداری و خصوصی برای پیشرفت و توسعه همه جانبه این شهرستان افزود: نیاز است یک آسیب شناسی در حوزه روابط عمومی‌های شهرستان دزفول داشته باشیم تا در کنار پل ارتباطی بین مردم و مسوولان و قلب مجموعه اداری بتوانیم در راستای حل مشکلات نیز تاثیرگذار باشیم.
وی ادامه داد: روابط عمومی از مرداد سال ۱۳۳۲ خورشیدی در شرکت نفت ایران پا به عرصه وجود گذاشت و در اواخر دهه ۳۰ دفاتر مختلفی با عناوین مختلف نشریات، ارتباطات، مطبوعات و اطلاعات در پاره ای از وزارت خانه ها و موسسات تاسیس شدند و سال‌های متمادی این نهاد حرکت رو به جلوی خود را ادامه داد.
پرموز بیان کرد: با وجود همه این تحولات روابط عمومی از مشکلات آموزشی، ساختاری، تخصصی، فرهنگی و کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد که این موضوع در سطح ادارات شهرستان‌ها بیشتر به چشم می‌آید. 
وی افزود: دزفول یکی از شهرهای قدیمی کشور با ظرفیت‌های عظیم گردشگری به ویژه در حوزه دفاع مقدس است که روابط عمومی‌های آن از روند رو به رشد این حرفه هنری چندان برخوردار نیستند و نتوانستیم عقب ماندگی‌های تاریخی خود را جبران کنیم.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان گفت: متاسفانه برخی روابط عمومی‌ها در اکثر مواقع وظیفه خود را نصب چند بنر یا خبررسانی جزئی می‌دانند ولی اگر بخواهیم دزفول در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد باید از همه ظرفیت‌های بالقوه استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت روابط عمومی‌ها برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان دزفول و طرح حقوق برجا مانده این شهر زخم دیده از جنگ تحمیلی ادامه داد: باید روابط عمومی ها را قوی کنیم  و از افراد کاردان، کاربلد و متخصص در عرصه ارتباط با مردم و رسانه‌ها استفاده کنیم تا مطالبه گری شود.
پرموز اظهارداشت: شناسایی متولیان روابط عمومی‌های بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، برگزاری جلسات دوره‌ای جهت تعیین نقشه راه بسیار ضروری است که باید توسط اداره ارشاد یا فرمانداری انجام شود .

وی افزود: باید دوره های آموزشی تخصصی با هماهنگی ادارات مربوطه برگزار شود
زیرا با وجود امکانات نوین ارتباطی و شبکه های اجتماعی، هنوز مردم یا آگاهی کافی و یا سیستم پاسخگویی آنلاین ندارند.

این مدیر روابط عمومی گفت: باید نهضت پاسخگویی الکترونیک را تجهیز و در دستور کار شورای اطلاع رسانی قرار داد.
۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است.

نظر شما