شناسهٔ خبر: 47277707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز:

مشارکت حداکثری در انتخابات، کلید حل مشکلات کشور است

حجت‌الاسلام لرستانی گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی راه‌حل قوی شدن کشور و عبور از موانع و مشکلات پیش روی نظام جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام علی لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح به‌هیچ‌وجه وارد دسته‌بندی‌های سیاسی نمی‌شوند، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان نهاد پاسدار انقلاب و ارزش‌ها و دستاوردهای آن، در حفاظت از انقلاب و نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و دشمنان بدانند که فضاسازی‌های آن‌ها باعث انفعال ما نخواهد شد.

وی افزود: سپاه به بصیرت افزایی، روشنگری، دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات، امنیت و سلامت انتخابات کمک می‌کند، اما هرگز مصداقی در این انتخابات ندارد و کاندیدایی نخواهد داشت، زیرا مردم را باور داریم و می‌دانیم آنچه مردم بخواهند ملاک است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز با اشاره به اینکه سپاه با هماهنگی و انسجام داخلی نسبت به تحرکات دشمن عمل می‌کند، عنوان کرد: سپاه همچون گذشته در دفاع از انقلاب با بصیرت و آگاهی و محور قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای تحقق حضور حداکثری و شوق‌انگیز مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.

وی دکترین سیاسی سپاه را مبنای عمل و رفتار سیاسی سپاه و مبتنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از اصل انقلاب، ارکان و ماهیت انقلاب هیچ‌گاه بی‌طرف نبوده و نخواهد بود ما در برابر جبهه استکبار بی‌طرف نیستیم، اما درون جبهه انقلاب در هیچ شرایطی از مصداق و یا شخصی حمایت نمی‌کنیم و مبنای حرکت سپاه فراجناحی است.

لرستانی مشارکت را بهترین راه تغییر برای حل مشکلات دانست و بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی راه‌حل قوی شدن کشور و عبور از موانع و مشکلات پیش روی نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما