شناسهٔ خبر: 47268356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در استان قزوین برگزار می‌شود

قزوین – ایرنا – مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از برگزاری شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر به منظور شناسایی و معرفی الگوهای موفق در این بخش خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا گروسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در هفته تعاون طی روزهای ۱۳ تا ۲۰ شهریورماه است.

وی با تاکید بر به هنگام سازی اطلاعات تعاونی ها و اتحادیه های تحت پوشش، اضافه کرد: تعاونی های استان تا ۱۸ خردادماه فرصت دارند نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات مجامع عمومی، اطلاعات اعضا و شاغلان تعاونی، صورت های مالی و گزارش های حسابرسی تعاونی از سال ۹۶ تا ۹۹ در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون اقدام کرده و اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسان تعاونی را به روز کنند.

این مسوول گفت: تعاونی هایی که برای به هنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط برای شرکت در جشنواره باشند از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیرماه فرصت دارند پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر را تکمیل کرده و با بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه جامع هوشمند برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.

گروسی با تاکید بر نقش موثر تعاونی ها در رونق تولید و اقتصاد ملی، گفت: الگوی کسب و کارهای تعاونی، نسخه شفابخش غلبه بر شرایط فعلی اقتصادی است و می تواند در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای آفرینش محصولات و خدمات مطلوب و با کیفیت و اشتغال آفرینی پایدار برای جوانان موثر باشد.

در حال حاضر ۸۲۵ تعاونی فعال در قالب تعاونی‌های مختلف با ایجاد ۱۰ هزار و ۳۳۳ فرصت شغلی در استان قزوین فعالیت می‌کنند.

نظر شما