شناسهٔ خبر: 47267485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاندیداهای ریاست جمهوری از مراجع تقلید هزینه نکنند/مردم آثار تصمیمات ۲۰ دقیقه‌ای را فراموش نکرده‌اند

فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری نباید در فعالیت های خود از اعتبار مراجع تقلید هزینه کنند.

صاحب‌خبر -

مهرشاد سهیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص برخی حواشی مرتبط با ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: روزهای اخیر خبری مبنی بر حمایت برخی مراجع تقلید از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری برای شرکت در انتخابات منتشر شد که طبق بررسی های به عمل آمده موضوع صحت نداشته و مراجع تقلید از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنند.

فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای تبریک عید سعید فطر و گفت وگو با مراجع تقلید در روز جمعه بیان کرد: ما شاهد بودیم که در ابتدای امر این گفت وگو به گونه ای دیگر و با محتوای اعلام حمایت برخی مراجع تقلید در رسانه های وابسته به این جریان منتشر شده بود. 

وی با بیان اینکه بر اساس رویه همه انتخابات‌ها مراجع تقلید در انتخابات ریاست جمهوری از هیچ کاندیدایی حمایت مصداقی ندارند، بیان کرد: مراجع تقلید همواره مردم را به شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری دعوت می کند و توصیه مصداقی نسبت به هیچ یک از کاندیداها نداشته‌اند.

سهیلی تاکید کرد: امیدواریم که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم و کاندیداها نیز نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم تصمیمات ۲۰ دقیقه ای که ضربات سهمگینی به معیشت آنها وارد کرد را فراموش نکرده‌اند بیان کرد: در انتخابات آتی مردم با توجه به شاخص های مطرح شده درباره کاندیداهای اصلح از سوی مقام معظم رهبری و مراجع تقلید نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود اقدام کنند.

انتهای پیام/2258

نظر شما