شناسهٔ خبر: 47230773 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

حیدری:

رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی به دست نیروهای مقاومت نابود خواهد شد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی فلسطین را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ احمد حیدری، با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی فلسطین را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

رژیم غاصب صهیونیستی فرزند نامشروع استکبار جهانی، از روز نخستین چنان جنایت آفریده که روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است و متأسفانه هر بار نیز با حمایت‌­های استکبار جهانی همراه بوده است. محکومیت­‌های بین­‌المللی نیز نخواسته‌­اند از سبعیت و وحشی­گری صهیونیست­‌ها بکاهند و صد تأسف که ایادی استکبار جهانی به‌دنبال عادی­سازی روابط حکومت­‌های دست­نشانده عربی با رژیم اشغالگر بودند و این باعث شده هر از چند گاهی با بهانه و بی­‌بهانه با حمایت آمریکا و متحدان اروپایی­شان به سرکوب و کشتار و نسل­کشی مردم مظلوم فلسطین برای غصب خانه‌­ها و سرزمین­شان مبادرت کند.

هفته گذشته صهیونیست‌­ها بی­‌هیچ بهانه به فلسطینیانی که برای اقامه نماز جماعت در محوطه مسجدالاقصی و بدون سلاح بودند حمله برده و جنایت آفریدند و به دنبال مصادره قدس شرقی به خانه­‌های مردم بی­‌پناه در محله شیخ جراح حمله کرده و منازل آن‌ها را بر سرشان آوار و آن‌ها را از سرزمین آبا و اجدادی­شان آواره کرده‌­اند؛ جنایت­‌هایی که صدای سازمان عفو بین­‌الملل را درآورد و به آپارتاید اسرائیل علیه فلسطینیان اشاره کردند. اما دریغ از صدای حقوق بشر و مواضع دولت­‌های اروپایی و آمریکا؛ و با بمباران مناطق مسکونی نوار شمالی غزه دست به جنایت علیه بشریت زدند و صدها بار خانه‌­های فلسطینیان را بمباران کردند.

پاسخ دندان­‌شکن مقاومت که جانانه توانسته‌­اند با موشک‌­ها و پهپادهای انتحاری گنبد پوشالی آهنین رژیم غاصب را به سخره گیرند، دست مریزاد گفته و از این که رزمندگان مقاومت توانستند با دستیابی به فناوری­‌های جدید از خود دفاع کنند، خدا را شاکریم.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن محکومیت بمباران‌­های مناطق مسکونی غزه از همه انسان‌­های آزاده، مجامع بین­‌المللی و مدافع حقوق بشر به‌خصوص دانشگاه آزاده سراسر جهان می­‌خواهد به هر طریق ممکن این اعمال جنایتکارانه را محکوم کنند و با فشار بر حاکمان جنایتکار اسرائیل، آن‌ها را از ادامه این جنایات وحشیانه بازدارند و جلوی نظام غاصب اسرائیل که بر اساس نژادپرستی و غصب سرزمین فلسطین و دیگر کشورهای منطقه تشکیل شده است را بگیرند.

این وعده حتمی الهی است که «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ»؛ چنانکه داعش دست­پرورده تکفیریون و مولود استکبار جهانی به دست پرتوان نیروهای مقاومت از هم متلاشی شد؛ دیری نخواهد گذشت که این رژیم منفور و جنایتکار و غاصب نیز به دست نیروهای مقاومت نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما