شناسهٔ خبر: 47222046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سردار زهرایی:

میدان خدمت‌رسانی به مردم پا به پای میدان مقاومت فعال است

سیدحسین حسینی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: میدان دیگری که امروز پا به پای میدان مقاومت در حال فعالیت است میدان خدمت‌رسانی به مردم است.

صاحب‌خبر -

سردار محمد زهرایی صبح امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در چهاردهمین رزمایش سراسری کمک مؤمنانه استان گلستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برخواسته از بطن مردم است اما برخی دچار خطای محاسباتی شده و با دو قطبی‌سازی، جو جامعه را برهم می‌زنند.

وی بیان کرد: دفاع از مظلوم و ظلم‌ستیزی در تمام عالم دو آرمان انقلاب است و میدان مقاومت بر اساس همین دو مبنا در منطقه شکل گرفت. نفس زکیه میدان مقاومت شهید سلیمانی بود و اکنون نیز یاران او میدان‌دار این موج عظیم در منطقه هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: هرکدام از ما اگر از حضور در میدان مقاومت جاماندیم امروز فرصت داریم در میدان خدمت‌رسانی باشیم.

زهرایی گفت: همه باید بدانیم در میدان خدمت‌رسانی اگر میلیون‌ها بسته کمک معیشتی و هزاران جهیزیه توزیع کردیم اما بصیرت نداشته باشیم، کارمان ناقص است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ واحد مسکن محرومینی که در گلستان کلنگ زدنی شده بود، ظرف ۳ ماه با سرعت و کیفیت و با هزینه کمتر به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از بسیج گلستان، امروز در گلستان توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه و همچنین ۱۰۰ جهیزیه با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی انجام شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما