شناسهٔ خبر: 47189358 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

حراست ۲۵۰ هزار نفر از امنیت انتخابات ۱۴۰۰

رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور گفت: با توجه به افزایش شعب، ۲۵۰ هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات مستقیم برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 حسین ذوالفقاری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ثبت نام به زودی تمام می‌شود و وارد مرحله بعدی انتخابات می‌شویم، گفت: در حوزه تامین امنیت هم برنامه‌هایی تنظیم شده است تا فرآیند ثبت نام با امنیت و آرامش کامل برگزار شود.

وی تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل در حال انجام است.
 
رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور با اشاره به اینکه برای همه مراحل انتخابات از حیث امنیتی پیش بینی‌های لازم انجام و برنامه‌هایی تهیه شده است گفت: در مرحله اخذ رای با توجه به افزایش شعب، ۲۵۰ هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات مستقیم برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: علاوه بر آن از مرز‌های کشور تا نقاط مختلف باید تامین امنیت شود و برنامه ریزی‌ها در این زمینه انجام و هماهنگی‌های کامل در سطح ملی و استان‌ها اعمال شده است.
 
مردم نگرانی بابت کرونا نداشته باشند
ذوالفقاری گفت: مردم بدانند شعبه‌ها برای دادن رای با توجه به پروتکل‌های بهداشتی آماده شده و مشکلی برای مشارکت نخواهد بود تا نگرانی بابت بیماری نداشته باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اطلس امنیتی به طور کامل آماده شده و این اطلس با گذشته بسیار متفاوت است، گفت: همه دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، اطلاعاتی که در حوزه‌های مختلف کشور داشتند را در این اطلس گنجاندند و یک اطلس مشترک تهیه شده، ضمن اینکه این اطلس به طور مستمر به روز رسانی می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: جلسات ستاد امنیت انتخابات و کمیته‌های مرتبط به طور مرتب برگزار می‌شود.
 
<div id="video-display-embed-code_382152" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/816605/382152?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما