شناسهٔ خبر: 47185029 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

تمرکز بر حوزه فعالیت های قرآنی جزو سیاست های اصلی آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در سی و نهمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان به میزبانی ناحیه 2 با عنوان اینکه اجرای فعالیت های قرآنی در مدارس جزو مطالبات عمومی جامعه است گفت: یکی از سیاست های محوری در آموزش و پرورش تمرکز بر حوزه فعالیت های قرآنی می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد ناصری در این مراسم ضمن تشکر از عوامل اجرایی این دوره از مسابقات، با عنوان اینکه ما در یک جامعه قرآنی و دینی زندگی میکنیم اظهار داشت: در جامعه اسلامی و ولایی ، بایستی شخصیت دانش آموزان بر مبنای مفاهیم قرآنی شکل بگیرد.

ناصری افزود: خانواده های ایرانی در چهارچوب دینی تربیت شده اند و انتظار دارند فرزندانشان نیز در سیستم تعلیم و تربیت اسلامی پرورش یابند که بحمد اله این امر محقق شده است.

وی ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: مایه خوشحالی است که به سرعت آموزش و پرورش در راستای اجرای برنامه ها در فضای مجازی پیش رفته است و امروز شاهد مشارکت دانش آموزان در این مسابقه و دیگر برنامه های دینی و مذهبی هستیم .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 نیز اظهار داشت : خدای متعال را شاکریم که توفیق میزبانی این دوره از مسابقات را در ماه مبارک رمضان به این مدیریت عطا فرمود، به امید الهی تمام توان خویش را به کار خواهیم برد تا با اجرای هر چه بهتر این مسابقات، رضایت پروردگار را کسب نماییم.

 

نظر شما